Екопакування з грибів, застосунок для людей з ADHD та автономні поштомати: що цікавого відомо про стартапи – переможці IT Arena

Екопакування з грибів, застосунок для людей з ADHD та автономні поштомати: що цікавого відомо про стартапи – переможці IT Arena

Та які кошти вони отримали

Екопакування з грибів, застосунок для людей з ADHD та автономні поштомати: що цікавого відомо про стартапи – переможці IT Arena
Фото: depositphotos.com

Нещодавно у Львові відбулася ювілейна, десята, IT Arena. Цього року заявки на участь у конкурсі Startup Competition подали 138 проєктів, з яких 45 вийшли в півфінал. За головні призи змагалися десять команд у двох категоріях: традиційний трек і Defense-стартапи. Переможцями в першої категорії стали три стартапи. Що вони розробляють і як просуваються? Mind зібрав головні факти.

S.Lab: приз – $10 000

Екопакування з грибів, застосунок для людей з ADHD та мобільний гаманець: що цікавого відомо про стартапи – переможці IT Arena

Стартап виробляє екологічне біорозкладне пакування. Заснувало компанію 2020 року подружжя Юлія Бялецька та Євген Томілін. Вони розробили технологію, за допомогою якої виробляють пакувальний матеріал на основі міцелію грибів і стебел технічних конопель. Продукти S. Lab мають повністю розкладатися у ґрунті за 30 днів. За словами засновників, їхні вироби схожі за властивостями на пінопласт: міцні, мають термоізолювальні та водовідштовхувальні властивості, добре тримають форму.

Свого часу, щоб залучати інвестиції та покупців, фаундери почали брати участь у різних конкурсах. S. Lab став одним із переможців Visa Elevator Pitch Day і конкурсу малих підприємців – двічі виграли по 100 000 грн. Потім отримали 80 000 євро від акселератора Startup Wise Guys. Першим офіційним клієнтом стартапу став ресторан «Альтруїст». Для них виготовили коробочки, у яких офіціанти виносять відвідувачам чек.

Після 24 лютого команда переїхала з України до Іспанії. Київську лабораторію довелося залишити. За словами співзасновниці, в Іспанії один із найбільших у Європі ринків технічної коноплі, тому легко знайти постачальників. Зараз команда будує там автоматизовану лінію виробництва. «Уже багато українських клієнтів повернулися до нас, до того ж напрацьовуємо нові партнерства з великими компаніями, тому плануємо найближчим часом будувати автоматизоване виробництво й в Україні», – зазначає Юлія Бялецька.

Окрім отриманих $10 000 на IT Arena стартапу вдалося також залучити $100 000 від ZAS Ventures, $10 000 від angel-інвестора Олександра Ремінного та $100 000 від Vesna Capital.

NUMO: приз – $8000

Екопакування з грибів, застосунок для людей з ADHD та мобільний гаманець: що цікавого відомо про стартапи – переможці IT Arena

До запуску NUMO його засновники Юлія Овчаренко, Віталій Рожевський і Владислав Соломаха розвивали інший стартап – Mindist. Це застосунок для медитації. Тоді в нього проінвестували $260 000 український SID Ventures, засновники Restream і Reface, а ще ангели із США, Німеччини та Швейцарії. За словами фаундерів, бізнес-модель Mindist не виправдала себе, тому навесні 2022-го команда зробила півот і змістила фокус на Numo. Залучені кошти для попереднього продукту тепер використовуються для розвитку Numo.

Нове рішення допомагає людям з ADHD (синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю). Користувачі отримують гейміфікований список справ. Можна додавати свої справи на день, розставляти пріоритети, сфокусовано працювати. А також публічно поширювати свої завдання іншим користувачам застосунку.

Numo – це не один мобільний застосунок, а ціла екосистема. Крім застосунку з публічними обіцянками виконувати справи, є інші продукти. ADHD Lifehacks – лайфхаки, як жити з ADHD. ADHD Noises – білий, рожевий і коричневий шуми для роботи та сну. Вони допомагають сфокусуватися. ADHD test – опитувальник. ADHD Affirmation – афірмації від ком’юніті для поліпшення самопочуття.

Jetbeep: приз – $5000

Екопакування з грибів, застосунок для людей з ADHD та автономні поштомати: що цікавого відомо про стартапи – переможці IT Arena

Це IoT-компанія, яка має декілька продуктів. Найновіший, за який отримали приз на IT Arena, – автономні поштомати для логістичних компаній, що працюють на ринках first-last-mile, ритейл та e-commerce. «З мережею інтегруються інші гравці ринку, їхні кур'єри можуть доставляти у наші поштомати. Водночас клієнти гравців ринку відкривають їх через застосунок гравця, не змінюючи свій операційний флоу. Для логістичних компаній це є перевагою, бо вони не інвестують кошти й час у створення своєї мережі поштоматів, а використовують вже наявну», – пояснюють у Jetbeep.

Заснували компанію Валерій Чекалкін та Олег Гордійчук. Зараз команда розробляє пілотний проєкт у Берліні на 300 поштоматів з партнером Rodina EG. Засновники Jetbbep зазначають, що рішення розв’язує три проблеми.

«Наші поштомати у декілька разів дешевші, витрати на встановлення зменшуються з 2500 до 100 євро, час встановлення – з 4 годин до 10 хвилин. Окрім цього, їх можна встановлювати будь-де, де є інтернет мережа. Тобто наше рішення оптимізує капітальні та операційні витрати, дозволяючи встановити поштомат там, де раніше це було неможливо», – пояснюють засновники. 

Фаундери вклали у проєкт власні $10 000. А сумарні інвестиції складають близько $400 000. В стартап свого часу інвестували Startup Wise Guys, Techni Ventures, Lviv Tech Angles та IoT Hub.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло