Як системи обліку збільшують продажі та задоволеність клієнтів
Pekлama

Як системи обліку збільшують продажі та задоволеність клієнтів

У сучасному бізнес-середовищі якість комунікацій з клієнтами може стати вирішальним фактором успіху. Як програми обліку та CRM системи трансформують взаємодію з користувачами, роблячи її більш ефективною та персоналізованою?

Этот текст также доступен на русском This text is also available in English
Як системи обліку збільшують продажі та задоволеність клієнтів

«Я ж постійно замовляю білі палети для ресторану! Навіщо ви мені пропонуєте сірі та ще й іншого розміру?»

«Дякую, мені не цікава ваша пропозиція. У мене кіт, а не собака. І я у вас завжди купую корм суперпреміум, а не економ.»

«Перестаньте надсилати мені листи з акційними товарами на книги, які я вже у вас купувала і давно прочитала!»

Нерідко ці та інші репліки продавці чують у відповідь на пропозиції, які не актуальні для клієнтів. Ба більше – обурені покупці відкрито виражають своє незадоволення у відгуках на всіх доступних ресурсах. А це шкодить не лише продажам, але й репутації бізнесу.

Годі й говорити про важливість комунікацій та загалом роботи з клієнтами компанії. Проте не всі підприємці розуміють, якими інструментами можна налагодити стійкі та гармонійні відносини з цільовою аудиторією. Зокрема, як це можна досягти з допомогою програм обліку та CRM систем.

Чому важливо використовувати все в комплексі: CRM систему та програму обліку?

Рішення використовувати чи не використовувати інструменти з автоматизації приймає лише власник, і воно може бути обґрунтоване бізнес-цілями та задачами, які він перед собою ставить.

Якщо у вас великий онлайн-бізнес, де щодня потрібно комунікувати з сотнями клієнтів, без повноцінної CRM-системи не обійтися. Адже основна її функція – фіксувати, обробляти усі контакти й замовлення користувачів, зберігати дані про клієнтів.

CRM-система загалом не стільки систематизує інформацію про клієнта, “веде” його по воронці продажу, але й покращує комунікації з покупцями, сприяє їх задоволеності та лояльності до бренду.

Проте часто вартість таких систем висока, і їх функції потрібні не всім бізнесам. Необов’язково купувати повноцінну срм систему, наприклад, роздрібному магазину з невеликою клієнтською базою.

Водночас CRM сама по собі не допоможе власнику, навіть невеличкого магазину, досягти бажаних результатів торгівлі. Окрім роботи з клієнтами, потрібно вести облік товарів, взаєморозрахунки з партнерами, аналізувати дії користувачів та продажі, щоб планувати наступні закупівлі, розуміти тенденції та вподобання покупців тощо.

Ось чому вкрай важливо, щоб CRM-система працювала в комплексі із системою обліку.

Основні функції CRM у Торгсофт

Програми обліку, на кшталт Торгсофт, можуть об'єднувати функції управління магазином, обліку асортименту, продажів, клієнтів та окремо функції CRM-системи – у площині комунікацій з користувачами.

У програмі обліку є всі необхідні опції для роботи з клієнтами:

  • ведення клієнтської бази, збір інформації: контакти, сімейний стан, адресу, уподобання, соцмережі, дні народження тощо,
  • фіксація будь-яких контактів з клієнтами через різні канали,
  • відстежування динаміки роботи з клієнтською базою,
  • автоматизація «доторків» з користувачами за допомогою автоматичних нагадувань через смс та дзвінки,
  • класифікація клієнтів за інтересами,
  • фіксація етапів продажів, угод та їх аналіз,
  • допродажне та післяпродажне опитування покупців для підвищення якості обслуговування,
  • облік дзвінків через IP телефонію Binotel.
Як системи обліку збільшують продажі та задоволеність клієнтів

Загалом у програмі Торгсофт можна проводити іншу важливу роботу з управління товарним бізнесом:

  • оприбутковувати товар, створювати прихідні накладні, зручні каталоги продукції,
  • управляти складом: контролювати рух товару на склад та зі складу по точках,
  • вести фінансовий облік: приймати оплати в різній формі, створювати рахунки та виписувати накладні, фіксувати продажі та зберігати платіжну інформацію,
  • вести розрахунки з постачальниками, дилерами, гуртовими продавцями,
  • автоматично формувати фіскальні чеки у програмному РРО та передавати їх у податкову,
  • формувати звіти по касах, плани виконання продажів, фінансові звіти,
  • аналізувати продажі, планувати маркетингові події для клієнтів за: інтересами, демографією, віком, активністю та ін.

Зокрема, опцій маркетингу за замовчуванням у програмі вистачить, щоб працювати з клієнтами комплексно, підвищуючи їх лояльність та ймовірність повторних покупок. Ви також можете:

  • планувати акції та прив'язувати знижки до конкретних товарів чи клієнтів, наприклад, до дня народження, ювілейному, vip-клієнту,
  • створювати програми лояльності, наприклад, бонусну систему накопичувальних знижок,
  • генерувати штрих-коди для дисконтних карток та закріплювати їх за клієнтами тощо.

Додаткові модулі програми для роботи з клієнтами

У програмі обліку Торгсофт передбачені додаткові платні опції, котрі дозволять працювати із клієнтськими базами найефективніше. Такі опції направлені на збільшення задоволеності покупців та прибутковості бізнесу. Найбільший попит серед підприємців мають:

  • Масова розсилка SMS, e-mail та Viber: у програмі можна створювати, сегментувати клієнтську базу для маркетингових розсилок, прив'язати розсилку до певної акції, аналізувати результати відправлень.
  • Подарункові сертифікати, які ви можете випускати, продавати, перевипускати, а ваші клієнти – розплачуватися з їх допомогою за товари й послуги.
  • Синхронізація з інтернет-магазином: працювати із замовленнями та клієнтами можна прямо в програмі обліку, не перемикаючись між системами. Це зручно, коли у вас багато клієнтів та продажів, і необхідно швидко опрацьовувати замовлення.
  • Синхронізація з Новою Поштою та Укрпоштою: після обробки замовлення, у програмі обліку його можна зв'язати із поштовими сервісами, створювати видаткові накладні й передавати товари на відвантаження. При цьому з програми обліку можливо відправляти клієнтам автоматичні смс-нагадування про відправку посилки.

Тож, щоб грамотно й ефективно працювати з клієнтами, часто однієї CRM-системи або окремих її опцій буває недостатньо. Проте ви можете почати з найменшого, встановити програму обліку й одразу накопичувати інформацію про своїх клієнтів: їх дії, покупки, уподобання та інші дані, важливі для маркетингового планування й розвитку бізнесу.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло