Выстрел «в молоко»: о чем говорят финансовые показатели «Укроборонпрома»
Как концерн ошибся в борьбе за рычаги влияния и денежные потоки

Усиление негативных трендов в оборонной промышленности наконец заставило власти начать процесс создания профильного министерства – стратегических отраслей промышленности. Почти сразу топ-менеджмент «Укроборонпрома» (УОП) вышел в медиаэфир с отчетом о достижениях концерна. Но лучше бы этого не делал. Мудрее было бы сослаться на отсутствие точной статистики из-за карантина или даже на все другие форс-мажоры, которые имели место в нынешний весенне-летний период.
Но нынешний отраслевой директорат шансом на замалчивание не воспользовался. Вот пресса и узнала от официальных источников, что выручка УОП за I полугодие 2020 года составила 12,8 млрд грн, то есть в годовом исчислении это может дать в перспективе 26 млрд грн. Что свидетельствует о скатывания отрасли на уровень 2015 года. Ведь в 2018 году – до появления нынешней команды реформаторов – этот показатель составлял 37,6 грн. В пересчете на другие, более стабильные валюты, стагнация УОП еще глубже.
Чистый доход от реализации продукции «Укроборонпрома», млрд грн
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 |
16 | 21,6 | 28,3 | 28,4 | 37,6 |
Интересно, что в заявлениях о финансовых достижениях «Укроборонпром» сравнивает свои показатели и демонстрирует достижения исключительно на фоне 2019 года, когда осенью в УОП зашла команда Абромавичюса. Это просто объяснить: озвучиваемые цифры не получили широкого распространения. Но
196
Чому я маю стати підписником Mind?
Mind UA - це незалежний бізнес-портал. Ми не залежимо від (і не належимо до) жодних політичних, олігархічних та інших груп. Проект створюється командою ділових журналістів; ми залучаємо лише портфельних інвесторів.
Рекламні доходи медіа в світі стрімко падають. В гонитві за кількістю читачів перемагають таблоїди та ресурси що маніпулюють фактами, в гонитві за сенсаціями. На відміну від них, ми прагнемо робити дійсно корисний та якісний продукт для того, аби створювати справжню додану цінність для наших читачів.
Справжня якісна журналістика потребує багато часу, зусиль та витрат, це дійсно не дешево. Але ми віримо в перспективи якісної журналістики в Україні, тому що віримо в перспективу України.
Саме тому, ми створюємо можливість платної щомісячної підписки - Mind Club.
Якщо ви читаєте нас, якщо вам подобається та ви цінуєте те, що ми робимо, – пропонуємо вам вступити до спільноти Mind.
Ми плануємо розвивати Mind Club: обсяг матеріалів і доступних сервісів і проектів. Вже сьогодні, усі члени клубу:
- Допомагають створювати та розвивати якісну незалежну ділову журналістику. Ми зможемо і надалі розвиватись та підвищувати якість наших матеріалів.
- Отримують вільний від банерної реклами сайт.
- Отримують доступ до «закритих» матеріалів Mind (до щомісячного випуску, в якому ми досліджуємо та аналізуємо, як працюють цілі галузі; до щотижневих аналітичних підсумків).
- Вільний доступ до івентів Mind для підписників та спеціальні умови на інші події Mind.
- Smart Power. Власники бізнесу, що стануть підписниками Mind, отримають доступ до агрегатора системних порушень від аналітиків Mind та партнерів Cкажи.uа. Якщо у вашого бізнесу виникли проблеми з непорядними чиновниками чи конкурентами – ми проаналізуємо, чи є їхня поведінка системною, і разом зможемо вирішити цю проблему.
- Ми і надалі розвиватимемо Mind та додаватимемо корисні журналістські рубрики і сервіси для вашого бізнесу.