Постріл «у молоко»: про що говорять фінансові показники «Укроборонпрому»

Постріл «у молоко»: про що говорять фінансові показники «Укроборонпрому»

Як концерн схибив у боротьбі за важелі впливу та грошові потоки

Этот текст также доступен на русском
Постріл «у молоко»: про що говорять фінансові показники «Укроборонпрому»

Посилення негативних трендів в оборонній промисловості нарешті змусило владу розпочати процес утворення профільного міністерства – стратегічних галузей промисловості. Майже одразу топ-менеджмент «Укроборонпрому» (УОП) вийшов у медіаефір зі звітом про досягнення концерну. Але краще б цього не робив. Мудрішим було б послатися на відсутність точної статистики через карантин або навіть на всі інші форс-мажори, які мали місце в цьогорічний весняно-літній період.

Але нинішній галузевий директорат шансом на замовчування не скористався. От преса й дізналася від офіційних джерел, що виручка УОП за І півріччя 2020 року склала 12,8 млрд грн, тобто в річному обрахунку це може дати перспективні  26 млрд грн. Це свідчить про скочування галузі на рівень 2015 року. Адже у 2018-му – до появи нинішньої команди реформаторів – цей показник сягав 37,6 млрд грн. У перерахунку на інші, більш стабільні, валюти, стагнація УОП виглядає ще глибшою.

Чистий дохід від реалізації продукції «Укроборонпрому», млрд грн

2014 2015 2016 2017 2018
16 21,6 28,3 28,4 37,6

Цікаво, що у заявах про власні фінансові досягнення «Укроборонпром» порівнює свої показники та демонструє здобутки винятково на тлі 2019 року, коли восени в УОП зайшла команда Айвараса Абромавичуса. Це просто пояснити: озвучувані цифри не набули широкого розповсюдження. Але якби ж то була одна

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло