Прем’єра тижня: «Анна»
Чим може зацікавити глядача нова стрічка Люка Бессона

Сюжет. Молода модель з Росії Анна Полятова зберігає таємниці, які дозволяють їй стати дуже вправною найманою вбивцею. Головна героїня не лише неймовірно розумна і схильна до авантюр, але і смертельно небезпечна. З неї зробили ідеальну «машину зі знищення», але глибоко всередині їй самотньо, вона розлючена і бореться за свободу у світі, що, здається, не приймає її. Анна прожила багато життів – на вулиці, на модельному подіумі, в амплуа агента і подвійного агента. Та вона ніколи не могла собі дозволити мріяти про власне майбутнє – саме тому вона прагне свободи.
В українському прокаті: з 18 липня.
У ролях: Кілліан Мерфі, Люк Еванс, Хелен Міррен і Саша Лусс.
Бекґраунд. Головну роль у фільмі виконала Саша Лусс, в якій Бессон побачив не лише невинність і вразливість, властиві його героїні, а й неймовірну силу волі, яка вигідно контрастує з її зовнішністю. З огляду на божевільну динаміку фільму, Лусс довелося докласти чимало зусиль, щоби відтворити спокусливий і підступний образ, що нагадує класичних фатальних красунь. Більш того: вона прагнула показати сучасну жінку, яка відмовляється належати будь-кому, крім себе самої.

27-річна російська супермодель працювала з такими брендами, як Chanel, Dior і Lagerfeld, а в кінематографі дебютувала в епізодичній ролі у фільмі Бессона «Валеріан та місто тисячі планет».
Лусс зізнається, що їй відразу сподобалося амплуа Анни: імпонувало те, як КДБ-новачок наполегливо пробивається через жахливий хаос до поставленої мети. «Анна підкупила мене тим, що могла бути і вибуховою, і холодною, як лід», – розповідає виконавиця головної ролі.
Фільм «Анна» за сюжетом та стилем подачі дещо нагадує стрічки «Червоний горобець» (2018) із Дженніфер Лоуренс у ролі агентки секретної служби та «Атомну блондинку» (2017) із Шарліз Терон у ролі сексуальної шпигунки, яка легко справляється із десятком набагато сильніших за неї чоловіків. Це водночас викликає усмішку і нагадує про те, що кіно – якраз той світ, де можна помріяти, і де добро перемагає зло.

«Анна» – далеко не перша стрічка Люка Бессона, в якій він героїзує жінок – ця тема червоною лінією проходить усім кінорежисерським доробком француза. Наприклад, у таких фільмах, як «Нікіта» (1990), «П'ятий елемент» (1997), «Жанна д'Арк» (1999) та «Люсі» (2014).
Вам сподобається, якщо: ви фанатієте від стрічок Бессона і скучили за його екшенами із фірмовими атрибутами «дискотека – наркотики – фріки – шпигунські пристрасті».
Вам не сподобається, якщо: ви дуже прискіпливо ставитеся до історичної достовірності у кіно – в «Анні» навіть не надто уважному глядачеві впаде в око те, що в СРСР не було персональних комп’ютерів; та якщо ви дивитеся фільми, щоб отримати порцію пригодницьких відчуттів, а також з іронією сприймаєте подібні «ляпи» і штампи (росіяни у фільми іноді розмовляють цитатами з Чехова та Достоєвського, а головна героїня порівнює своє життя із матрьошкою), тоді цей фільм вас не розчарує.

Головна причина подивитися: побачити гостросюжетний екшен-детектив із чорним гумором від співця жіночого героїзму Люка Бессона.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].