Гастарбайтер з Піднебесної: чому китайський пікап – важлива новина для агроринку

Гастарбайтер з Піднебесної: чому китайський пікап – важлива новина для агроринку

Якими є основні плюси та мінуси JAC Т8

Цей матеріал також доступний російською
Гастарбайтер з Піднебесної: чому китайський пікап – важлива новина для агроринку
Фото автора

5 вересня поблизу Києва пройшла презентація китайського автомобіля JAC Т8. Заявлена ціна – 540 000–604 000 грн, так мало пікапи найбільш затребуваного українцями середньорозмірного формату ще не коштували. При цьому складалися вони на «конвеєрі» довжиною 7268 км – Хефей-Іллічівськ.

«Кому це все треба?»

Аграрний сектор – справжній острів благополуччя в болоті стагнуючого авторинку країни. А пікапи – улюблений транспорт українських фермерів, у яких свій погляд на автомобільну моду.

«Легко жити. Легко працювати» – зазвичай китайські слогани дуже важко адаптуються до нашої дійсності, але в даному випадку все виявилося просто і доречно. Як і конструкція самого Т8. Попри відносну свіжість (він дебютував у квітні 2018 року) з інженерної точки зору ця модель доволі кондова – саме те, що полюбляють аграрії.

У проспекті йдеться про якусь «новітню міжнародну платформу 8-го покоління», але фактично перед нами інтерпретація Toyota Hilux минулого покоління. Якісь технології «Аньхой Цзянхуай Отомобайл Компані» купувала безпосередньо, десь обмежилася консультаціями. В основі конструкції – потужна рама сходового типу. Архітектура підвіски так само аналогічна більшості конкурентів – незалежна пружинна двоважільна спереду і залежна балка на п'яти листових ресорах ззаду. Як і схема повнопривідної трансмісії: передок, що жорстко підключається, три режими (2H, 4H і 4L) роботи і знижувальна сходинка з редукцією 2,48.

Одна з таємниць такої привабливої ​​ціни Т8 – у наддовгому конвеєрі. Пікапами вони стають лише в Іллічівську, де за 1,5 нормо-години двоє збирачів чотирма гвинтами прикручують до рами кузов.

Ціни на JAC Т8 Diesel 2.0 СTi залежно від комплектації

Intermediate Full Full Extra
540 000 грн 578 000 грн 608 000 грн

«Що ми отримаємо за ці гроші?»

Попередниця «вісімки» – Т6 – не лише конструктивно копіювала тойотівський первинник, її навіть малювали в півоберта з оглядкою на Hilux. А ось зовнішність неофіта – справа рук власної туринської студії, в проспектах званої «італійським науково-дослідним інститутом». І хоча цього разу рефреном виступав «янкі», важливо, що на виході вийшло не по-китайськи химерно, а по-апеннінськи легко. І подекуди навіть почало проступати корпоративне обліко морале.

Вдався і «спроектований за структурою пташиного гнізда» салон, в якому про утилітарну суть нагадує хіба що важіль механічної коробки передач. Тут є і мультифункціональне кермо, і «легкові» оздоблювальні матеріали, і обтягнуті екошкірою передня панель і сидіння, та й кнопка запуску двигуна.

Так, мультимедійна система з 8-дюймовим кольоровим сенсорним екраном не відрізняється швидкодією, зате інтуїтивно зрозуміла. В її меню – сервіси CarLife і Bluetooth, навігація і вкрай корисна для 5,3-метрового пікапа система кругового огляду. Ось тільки і розподільна здатність, і противідблискувальні властивості камери заднього виду залишають бажати кращого.

Але найслабше місце салону – ергономіка: керму бракує регулювання по вильоту, задні крісла встановлені практично вертикально, а мляву бічну підтримку передніх можна виправдати хіба що турботою про тих, хто змушений часто сідати і підводитися. Причому робити це в дуже зимовому одязі.

JAC Т8: багато пікапа за мало гривень

Т8 дебютував ще у квітні 2018-го на пекінському мотор-шоу і вже тоді запам'ятався привабливою (99 800–109 800 юанів) ціною. А до кінця року став одним із найбільш продаваних середньорозмірних пікапів на ринку Піднебесної.

А ось у кузові місця досхочу. В Україні Т8 пропонується з однією-єдиною колісною базою і «квадратною» (1520х1520 мм) вантажною платформою з поліуретановим напиленням замість пластикової вкладки. Висота бортів – 470 мм, вантажної платформи – аж 900 мм. У столі замовлень є всі необхідні для кузова фірмові аксесуари – від кришок до надбудов. Імпортер обіцяє 40-денний термін поставки.

«А що там під капотом?»

На вибір дистриб'ютором пропонуються 2-літрові бензиновий (190 к. с., 290 Нм) і дизельний (139 к. с., 320 Нм) турбодвигуни. Перший однозначно кращий щодо динаміки, зате у другого пікова тяга доступна починаючи з 1600 об/хв. Автоматичної коробки передач немає і не буде – лише 6-швидкісна «механіка» з не надто виразним включенням передач.

«JAC Т8 втілює в собі сучасні тенденції виробництва пікапів і представляє найвищий рівень Made in China».

«Чим іще потішите?»

Окрім привабливої ​​ціни T8 має ще як мінімум два козирі: добротна збірка і багаті комплектації. Так, вже в базі він оснащується ABS, EBD, BOS, парою фронтальних подушок безпеки і заднім паркувальним радаром.

У топової версії є ESC, TPMS, «шкіряний» салон, круїз-контроль, відеореєстратор, камера кругового огляду, кондиціонер, системи допомоги при старті в гору безключового доступу, попередження про виїзд зі смуги руху. А це набір пристойно оснащеної малолітражки, яка навіть у базовій версії коштує дорожче за повнопривідний 5,3-метровий пікап.

JAC Т8: багато пікапа за мало гривень

Вантажопідйомність і ціни повнопривідних пікапів з подвійними кабінами

Автомобіль Вантажопідйомність (кг) Ціна (грн)
JAC T8 Diesel 2.0 СTi 6MT 900 540 000
Great Wall Wingle 7 2.0d 6MT 1050 604 800
Ford Ranger 2.0 EcoBlue 6MT 1081 775 567
Mitsubishi L200 Invite 2,4 6MT 995 812 000
Toyota Hilux 2.4 D-4D 6MT 750 846 000
VW Amarok Rodeo 2.0 TDI 6MT 849 1 039 807

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті