Що продається: 79,6% суховантажу "Надєжда"; реєстраційний №БРП-486 2002 року побудови. Судно призначене для перевезення генеральних, насипних сільськогосподарських вантажів, контейнерів річками та у прибережних морських водах.
Коли: 10 Квітня 2024 09:00
Ціна: 4,25 млн грн.
Місцезнаходження: Одеська область, м Ізмаїл, вулиця Придунайська, (Нахімова) 426
Розташування: мапа
Лот виставляється вперше: частково. 5 лютого 2024 року 20,4% Судна "Надєжда" було продано з аукціону за 1,17 млн грн. Покупця за підсумками торгів названо не було.

Опис. 79,6% Судна "Надєжда"; тип судна і призначення: суховантажний теплохід-площадка для перевезення генеральних, насипних сільськогосподарських вантажів, контейнерів
Реєстраційний №: БРП-486
Позивний сигнал: EUAA
Порт прописки: річковий порт МОЗИР
Проект: №95065/ВАТ "Булсудопроект" №1258
Місце та рік побудови: 2002 р., Гомельський ССРЗ/модерн.2020 р. ВАТ "ПССРЗ";
Матеріал корпусу: сталь;
Тип, число та потужність головних двигунів: WD12C300-15, два, по 220 кВт.
Свідоцтво про право власності, серія та номер: ПС№11483 від 22.06.2020 року.
Згідно з мірильним свідоцтвом, виданого "РУП БІРР" від 05.04.2019 року під №95065/1 судно має наступні розміри:
довжина габариона: 73,80 м.,
габаритна ширина: 10,21 м.,
осадка з повним вантажем: 2,07 м.,
осадка порожнім: Тк-1,22, Тср-0,72, тн-0,21 м.,
найбільша висота від осадки порожнім: 8,15 м.,
валова місткість: 3220 м.куб.,
місткість чиста: 110 м.куб.,
вантажопідйомність: 730 т.,

Фото: Parohodstvo
Клас судна: "О", "О-пр".
Річкові судна класу «О» можуть виходити в плавання при хвилях заввишки трохи більше 2 м і шириною трохи більше 20 м.
Додаткова абревіатура ПР означає, що судно пристосоване для плавання у прибережних морських водах. До судів такого класу висуваються підвищені вимоги щодо допустимої висоти хвиль: для "О-ПР" – 2 метри, для "М-ПР" – 2,5 метри.
Додаткова абревіатура ПР означає, що судно пристосоване для плавання у прибережних морських водах. До судів такого класу висуваються підвищені вимоги щодо допустимої висоти хвиль: для "О-ПР" – 2 метри.
Робочий стан не встановлено.
За даними Parohodstvo cуховантажний теплохід-майданчик був отриманий шляхом модернізації несамохідного судна проекту 775. Теплохід має гарні експлуатаційні характеристики і може перевозити широку номенклатуру вантажів.
Аспекти. Відомості про обтяження майна: арешт №30928199 від 25.10.2023, підстава: постанова про арешт майна боржника №73127888, від 25.10.2023 видавник: приватний виконавець виконавчого округу Одеської області Носенко С.Б.
Історія лоту. У квітні 2022 року ДБР виявили судно "Надєжда" та ще одину баржу в акваторії порту Ізмаїл. В ДБР заявили, що судна були задіяні в логістичних операціях на Дунаї в інтересах рф. Судна були передані на зберігання АМПУ, до Одеської ОВА передали документи щодо можливості їх націоналізації.
Кораблі були задіяні у логістичних операціях РФ на річці Дунай.
Раніше білоруський теплохід здійснював перевезення по Дніпру, зокрема, возив калійні добрива з Мозиря до Миколаєва. Після модернізації (нарощування бортів, зчіпка з несамохідною баржою) судно перевозило українське зерно. Згодом його перевели на Дунай, де воно курсувало до річкових портів Румунії та Сербії.

Фото: Parohodstvo
Аналоги: у жовтні 2022 року ДП «СЕТАМ» продало аналогічний за габаритами суховантажний теплохід «Mamba B», 1998 року побудови. Ціна продажу склала - 14 890 377 грн. Його найбільша довжина склала 99,90 м, довжина обмірна - 93,8 м, ширина найбільша- 19,5 м, висота борту до верхньої палуби - 8,5 м.
Судно було заарештовано і виставлено на продаж приватним виконавцем.
Покупець ТОВ «ЛОГОТРЕЙДГРУП».
Плюси:
- Стартова ціна
Мінуси:
- Не встановлений робочий стан
Контакт:
Ознайомлення у зберігача Лавренюк Вячеслав Петрович
тел.: +380934755557