Про компанію
«Таврія В» − група компаній, заснована братами Михайлом і Борисом Музальовими в Одесі в 1992 році. У її портфелі − 135 об’єктів роздрібної торгівлі, зокрема: супермаркети та «магазини біля дому» під торговельною маркою «Таврія В», супермаркети преміального сегменту «Космос», магазини косметики, побутової хімії та непродовольчих товарів «Блиск & Відро», мережа кафе швидкого харчування, ресторани VIP-класу, інтернет-магазин tavriav.ua та виробничі та будівельні підприємства.
Офлайн-активи групи входять до структури ТОВ «Таврія В». Інтернет-супермаркет діє як окрема юридчина особа − приватне підприємство «Таврія плюс», яка повністю належить виконавчому директорові ТОВ «Таврія В» В'ячеславу Письменюку.
Переважна більшість магазинів компанії зосереджені в Одеській, Миколаївській і Херсонській областях. Окрім того, мережа охоплює Хмельницький (три супермаркети), Харків (торговий центр і супермаркет) і Київ (делікатес-маркет «Космос»).
Своєю основною цільовою аудиторією мережа «Таврія В» визначає міських жителів з доходами від «середнього» до «середнього +».
«Таврія В» − група компаній, заснована братами Михайлом і Борисом Музальовими в Одесі в 1992 році. У її портфелі − 135 об’єктів роздрібної торгівлі, зокрема: супермаркети та «магазини біля дому» під торговельною маркою «Таврія В», супермаркети преміального сегменту «Космос», магазини косметики, побутової хімії та непродовольчих товарів «Блиск & Відро», мережа кафе швидкого харчування, ресторани VIP-класу, інтернет-магазин tavriav.ua та виробничі та будівельні підприємства.
Офлайн-активи групи входять до структури ТОВ «Таврія В». Інтернет-супермаркет діє як окрема юридчина особа − приватне підприємство «Таврія плюс», яка повністю належить виконавчому директорові ТОВ «Таврія В» В'ячеславу Письменюку.
Переважна більшість магазинів компанії зосереджені в Одеській, Миколаївській і Херсонській областях. Окрім того, мережа охоплює Хмельницький (три супермаркети), Харків (торговий центр і супермаркет) і Київ (делікатес-маркет «Космос»).
Своєю основною цільовою аудиторією мережа «Таврія В» визначає міських жителів з доходами від «середнього» до «середнього +».