Таврія Плюс

Продуктовий інтернет-супермаркет групи «Таврія В».

Чистий дохід 13 650.7 млн грн
Активи 4 518.2 млн грн
Кредиторська заборгованість 2 688.8 млн грн
Прибуток/збиток до оподаткування 190.1 млн грн
Використано дані YC.Market

Про компанію

«Таврія В» − група компаній, заснована братами Михайлом і Борисом Музальовими в Одесі в 1992 році. У її портфелі − 135 об’єктів роздрібної торгівлі, зокрема: супермаркети та «магазини біля дому» під торговельною маркою «Таврія В», супермаркети преміального сегменту «Космос», магазини косметики, побутової хімії та непродовольчих товарів «Блиск & Відро», мережа кафе швидкого харчування, ресторани VIP-класу, інтернет-магазин tavriav.ua та виробничі та будівельні підприємства. 

Офлайн-активи групи входять до структури ТОВ «Таврія В». Інтернет-супермаркет діє як окрема юридчина особа − приватне підприємство «Таврія плюс», яка повністю належить виконавчому директорові ТОВ «Таврія В» В'ячеславу Письменюку.  

Переважна більшість магазинів компанії зосереджені в Одеській, Миколаївській і Херсонській областях. Окрім того, мережа охоплює Хмельницький (три супермаркети), Харків (торговий центр і супермаркет) і Київ (делікатес-маркет «Космос»).

Своєю основною цільовою аудиторією мережа «Таврія В» визначає міських жителів з доходами від «середнього» до «середнього +». 

«Таврія В» − група компаній, заснована братами Михайлом і Борисом Музальовими в Одесі в 1992 році. У її портфелі − 135 об’єктів роздрібної торгівлі, зокрема: супермаркети та «магазини біля дому» під торговельною маркою «Таврія В», супермаркети преміального сегменту «Космос», магазини косметики, побутової хімії та непродовольчих товарів «Блиск & Відро», мережа кафе швидкого харчування, ресторани VIP-класу, інтернет-магазин tavriav.ua та виробничі та будівельні підприємства. 

Офлайн-активи групи входять до структури ТОВ «Таврія В». Інтернет-супермаркет діє як окрема юридчина особа − приватне підприємство «Таврія плюс», яка повністю належить виконавчому директорові ТОВ «Таврія В» В'ячеславу Письменюку.  

Переважна більшість магазинів компанії зосереджені в Одеській, Миколаївській і Херсонській областях. Окрім того, мережа охоплює Хмельницький (три супермаркети), Харків (торговий центр і супермаркет) і Київ (делікатес-маркет «Космос»).

Своєю основною цільовою аудиторією мережа «Таврія В» визначає міських жителів з доходами від «середнього» до «середнього +». 

Бенефіціари

В'ячеслав Письменюк
100.00%

Маск поширив пост Дурова про те, що влада Франції нібито просила видалити з Telegram проросійські канали
19:47
Зеленський: Україна пропонує Польщі та всім партнерам побудувати спільний щит від російських загроз з повітря
19:24
Німеччина, Франція і Швеція відправлять у Данію війська, щоб захистити саміт європейських лідерів
18:46
OpenAI запускає функцію батьківського контролю для ChatGPT після самогубства підлітка
18:20
Пентагон закликав виробників зброї терміново збільшити постачання ракет – WSJ
18:12
S&P 500 та Nasdaq зросли на старті тижня
18:05
Голова Євроради шукає спосіб вийти з глухого кута через блокування Угорщиною вступу в ЄС України та Молдови
17:54
На сході Румунії виявили уламки дрона – Міноборони країни
17:34
Нові грантові програми, $100 млрд для розробника ChatGPT та пільгові умови для ОПК: дайджест інвестиційного ринку 22–28 вересня
17:30
Electronic Arts погодилася на продаж за $55 млрд
17:22
Всі новини
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло