Про компанію
Сімейну пекарню «Будьмо здорові» заснувала Руслана Римарська у грудні 2009 року в с. Керниця Городоцького району на Львівщині. Першим продуктом підприємства був хліб, а з 2016 року пекарня почала виробляти солодощі для людей з алергією та харчовими обмеженнями під ТМ «Смакулі» (Smakuli). У цій ніші підприємство стало першим виробником солодощів без глютену та лактози із додатковими корисностями: горіхами, сухофруктами та натуральним бельгійським шоколадом.
Компанія випускає чотири лінійки продукції: дві лінійки солодкого печива, солоне печиво-снеки та снеки з пребіотиком – загалом 17 видів печива та снеків. Реалізація відбувається через великі мережі «Сільпо», «Ашан», Novus, «Мегамаркет».
Вихід на зовнішні ринки почався у 2018 році. Кілька років тривали пошуки найбільш рентабельних напрямків і форматів експорту, у ході яких компанія здійснила торгові місії в Австрію, Велику Британію, Німеччину, Об'єднані Арабські Емірати, Ізраїлю, провела там виставки. Стало зрозуміло, що експортна стратегія потребує коригування.
Поворотним кроком в експортній історії «Смакулі» стало інвестування в нове обладнання для формування продукції. Нова технологія пакування дозволила компанії без шкідливих домішок подовжити термін придатності товарів та оптимізувати виробничу модель для майбутнього масштабування.
З 2020 року бренд «Смакулі» зосередився на освоєнні ринку Північної Америки, зокрема США та Канади. Пекарня обрала модель роботи з дистриб’ютором, який брав би на себе не лише логістичні та маркетингові витрати мереж, але й ризики, пов’язані з рекламаціями та питаннями, що стосуються контролю державними установами обігу харчів.
«Смакулі» обрали стратегію співпраці з іншими українськими підприємцями і у 2022 році створили Альянс українських виробників продуктів харчування (UFMA), щоб спільно долати цей шлях.
Свій перший експортний контракт з дистриб'ютором «Смакулі» уклали на початку 2023 року після перемовин із партнерами, з якими познайомилися на торговельному саміті. Тепер продукція бренду представлена в українському pop-up store у Чикаго, США.
У першому кварталі 2024 року «Смакулі» також підписали контракт з однією з американських мереж, здійснила в межах UFMA першу тестову поставку та розпочала переговори з торговими мережами.
У 2024 році компанія готує ще експортну партію своєї продукції до США. Два види печива «Смакулі» буде включено до асортименту подарункових наборів UA FOOD BOX від Альянсу, призначених для реалізації на американському ринку.
На сьогодні експорт «Смакулі» становить 12% від загального обороту компанії «Будьмо здорові» та генерує близько 500 тис. грн на рік.
Нині компанія на завершальному етапі підписання угоди з новим німецьким партнером. У найближчих планах – експансія в країни Скандинавії.
Сімейну пекарню «Будьмо здорові» заснувала Руслана Римарська у грудні 2009 року в с. Керниця Городоцького району на Львівщині. Першим продуктом підприємства був хліб, а з 2016 року пекарня почала виробляти солодощі для людей з алергією та харчовими обмеженнями під ТМ «Смакулі» (Smakuli). У цій ніші підприємство стало першим виробником солодощів без глютену та лактози із додатковими корисностями: горіхами, сухофруктами та натуральним бельгійським шоколадом.
Компанія випускає чотири лінійки продукції: дві лінійки солодкого печива, солоне печиво-снеки та снеки з пребіотиком – загалом 17 видів печива та снеків. Реалізація відбувається через великі мережі «Сільпо», «Ашан», Novus, «Мегамаркет».
Вихід на зовнішні ринки почався у 2018 році. Кілька років тривали пошуки найбільш рентабельних напрямків і форматів експорту, у ході яких компанія здійснила торгові місії в Австрію, Велику Британію, Німеччину, Об'єднані Арабські Емірати, Ізраїлю, провела там виставки. Стало зрозуміло, що експортна стратегія потребує коригування.
Поворотним кроком в експортній історії «Смакулі» стало інвестування в нове обладнання для формування продукції. Нова технологія пакування дозволила компанії без шкідливих домішок подовжити термін придатності товарів та оптимізувати виробничу модель для майбутнього масштабування.
З 2020 року бренд «Смакулі» зосередився на освоєнні ринку Північної Америки, зокрема США та Канади. Пекарня обрала модель роботи з дистриб’ютором, який брав би на себе не лише логістичні та маркетингові витрати мереж, але й ризики, пов’язані з рекламаціями та питаннями, що стосуються контролю державними установами обігу харчів.
«Смакулі» обрали стратегію співпраці з іншими українськими підприємцями і у 2022 році створили Альянс українських виробників продуктів харчування (UFMA), щоб спільно долати цей шлях.
Свій перший експортний контракт з дистриб'ютором «Смакулі» уклали на початку 2023 року після перемовин із партнерами, з якими познайомилися на торговельному саміті. Тепер продукція бренду представлена в українському pop-up store у Чикаго, США.
У першому кварталі 2024 року «Смакулі» також підписали контракт з однією з американських мереж, здійснила в межах UFMA першу тестову поставку та розпочала переговори з торговими мережами.
У 2024 році компанія готує ще експортну партію своєї продукції до США. Два види печива «Смакулі» буде включено до асортименту подарункових наборів UA FOOD BOX від Альянсу, призначених для реалізації на американському ринку.
На сьогодні експорт «Смакулі» становить 12% від загального обороту компанії «Будьмо здорові» та генерує близько 500 тис. грн на рік.
Нині компанія на завершальному етапі підписання угоди з новим німецьким партнером. У найближчих планах – експансія в країни Скандинавії.