Полларді Фешн Груп

Підприємство з пошиття весільних суконь під ТМ Pollardi.

Про компанію

«Полларді Фешн Груп» заснував у 2015 році Олександр Пірог.

Це одна з найбільших фабрик у Європі за кількістю випуску весільних суконь на рік, яка володіє повним завершеним циклом виробництва – від розробки дизайну до готового виробу. Також у компанії є кілька експериментальних цехів з власними дизайнерами. 

Виробництво розташоване у Хмельницькій області. Кількість працівників – близько 300. До початку повномасштабного вторгнення компанія виробляла близько 1500 суконь на місяць. Після 24 лютого обсяги знизилися до 1250 суконь.

Експортувати «Полларді» почала майже з початку заснування. Першою експортною країною була Німеччина як один з найбільших ринків весільної індустрії в Європі з високими стандартами якості та сильною культурою святкування весіль. Далі одночасно продажі розширилися в інші країни Європи та Америки, щоб охопити різні регіони з великим потенціалом для зростання.

Нині продукція присутня на 80 ринках: Австрії, Бразилії, Греції, Італії, Канаді, Китаї, Латвії, Литві, Мексиці, Нідерландах, Польщі, Румунії, США, Хорватії, Чехії тощо.

У компанії є велика мережа партнерських салонів. Географія охоплює майже всі континенти. В Україні салони є окремими суб'єктами підприємницької діяльності, які отримали ліцензію на продаж товару під ТМ Pollardi. Власні салони є і в Польщі.

На початку повномасштабного вторгнення виникли проблеми із логістикою та забезпеченням матеріалів. Протягом перших трьох місяців команда переналаштувала логістичні потоки через Польщу.

Річний оборот бізнесу сягає $7 млн. Щорічно доходи компанії зростають на 15-20%. Майже 100% продукції йде на експорт.

«Полларді Фешн Груп» заснував у 2015 році Олександр Пірог.

Це одна з найбільших фабрик у Європі за кількістю випуску весільних суконь на рік, яка володіє повним завершеним циклом виробництва – від розробки дизайну до готового виробу. Також у компанії є кілька експериментальних цехів з власними дизайнерами. 

Виробництво розташоване у Хмельницькій області. Кількість працівників – близько 300. До початку повномасштабного вторгнення компанія виробляла близько 1500 суконь на місяць. Після 24 лютого обсяги знизилися до 1250 суконь.

Експортувати «Полларді» почала майже з початку заснування. Першою експортною країною була Німеччина як один з найбільших ринків весільної індустрії в Європі з високими стандартами якості та сильною культурою святкування весіль. Далі одночасно продажі розширилися в інші країни Європи та Америки, щоб охопити різні регіони з великим потенціалом для зростання.

Нині продукція присутня на 80 ринках: Австрії, Бразилії, Греції, Італії, Канаді, Китаї, Латвії, Литві, Мексиці, Нідерландах, Польщі, Румунії, США, Хорватії, Чехії тощо.

У компанії є велика мережа партнерських салонів. Географія охоплює майже всі континенти. В Україні салони є окремими суб'єктами підприємницької діяльності, які отримали ліцензію на продаж товару під ТМ Pollardi. Власні салони є і в Польщі.

На початку повномасштабного вторгнення виникли проблеми із логістикою та забезпеченням матеріалів. Протягом перших трьох місяців команда переналаштувала логістичні потоки через Польщу.

Річний оборот бізнесу сягає $7 млн. Щорічно доходи компанії зростають на 15-20%. Майже 100% продукції йде на експорт.

Бенефіціари

Олександр Пірог
100.00%

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло