Про компанію
Яготинський маслозавод веде свою історію з 1956 року. Після реконструкції в 1960-х завод став одним із найбільших підприємств міста Яготина Київської області. Нове французьке обладнання та живлення від природного газу дали змогу перероблювати до 100 т молока на добу та давати тонну масла на годину. З 1978-го маслоцех давав 2,5 т масла на годину завдяки новій німецькій лінії з виробництва масла безперервної дії.
Зі здобуттям Україною незалежності державний маслозавод було приватизовано у формі відкритого акціонерного товариства (1996–2011), відтак він мав форму публічного акціонерного товариства (2011–2018), після чого був реорганізований у товариство з додатковою відповідальністю.
Довгий час візитівкою маслозаводу було лише масло «Яготинське». Асортимент розширився після того, як у 2006 році підприємство ввійшло в групу «Молочний Альянс» родин Деркачів і Шпигів і було переоснащене для випуску нових категорій молочної продукції. У цеху кисломолочної продукції ввели в експлуатацію 17 ємностей сумарним об’ємом 92 куб. м для приготування, дві установки для пастеризації та охолодження з виробничою потужністю 10 тис. та 5 тис. л на годину, відповідно, фасувальні автомати і ємності для ферментації. Нове обладнання має автоматичний і напівавтоматичний режими роботи.
Тепер продукція Яготинського маслозаводу під торговою маркою «Яготинське» налічує 36 найменувань і крім масла включає:
- йогурт, кефір, олію;
- молоко та молочні продукти (ряжанка, простокваша, сметана з печі);
- вершки, сметану, сироватку молочну;
- функціональний кисломолочний продукт «Геролакт»;
- м'які та кисломолочні сири;
- айран та какао на молоці;
- питну закваску.
Саме Яготинському маслозаводу належить першість у створенні нової товарної категорії на українському молочному ринку – готових до вживання заквасок. Від запуску заквасок їх обсяги виробництва й реалізації зросли з 300 до 30 тис. л на добу.
Протягом 2011– 2012 років у смт. Згурівка Київської області побудували завод дитячого харчування «Яготинське для дітей» як філію Яготинського маслозаводу. Лінійка «Яготинське для дітей» стала популярною, здобувши частку 30% ринку дитячого харчування.
За рік Яготинський маслозавод переробляє 125 тис. т сировини, яку закуповує в холдингів «Астарта-Київ», «Кернел-Трейд», приватного сільгосппідприємства «Плешкані» тощо. Щодня на завод надходить 300–350 т молока, із яких близько 60% екстраґатунку європейського стандарту, 25% вищого та 15% першого ґатунку. Проектна потужніть розрахована на приймання 500 т молока та 50 т вершків на добу та вироблення 35 т вершкового масла та понад 300 т продукції з незбираного молока.
На ТМ «Яготинське» припадає 12–14% українського ринку. Яготинський маслозавод має сертифікат «халяль», що дозволяє експортувати продукцію в арабо-мусульманські країни. З 2016 року підприємство експортує продукцію Азербайджан, Молдову, Грузію, Канаду, Нідерланди, Сінгапур.
Компанія підтримує українських військовослужбовців і благодійні організації. У 2015–2016 роках «Молочний альянс» щомісяця надавав продукцію ТМ «Яготинське для дітей» 5 дитячим будинкам і реабілітаційними центрам у Київській і Житомирській областях. У 2017 році ТМ «Яготинське для дітей» у партнерстві з мережею магазинів «Фора» запустила благодійний проект «Серце б'ється завдяки…» зі збору коштів на операції дітям із вродженою вадою серця.
Яготинський маслозавод веде свою історію з 1956 року. Після реконструкції в 1960-х завод став одним із найбільших підприємств міста Яготина Київської області. Нове французьке обладнання та живлення від природного газу дали змогу перероблювати до 100 т молока на добу та давати тонну масла на годину. З 1978-го маслоцех давав 2,5 т масла на годину завдяки новій німецькій лінії з виробництва масла безперервної дії.
Зі здобуттям Україною незалежності державний маслозавод було приватизовано у формі відкритого акціонерного товариства (1996–2011), відтак він мав форму публічного акціонерного товариства (2011–2018), після чого був реорганізований у товариство з додатковою відповідальністю.
Довгий час візитівкою маслозаводу було лише масло «Яготинське». Асортимент розширився після того, як у 2006 році підприємство ввійшло в групу «Молочний Альянс» родин Деркачів і Шпигів і було переоснащене для випуску нових категорій молочної продукції. У цеху кисломолочної продукції ввели в експлуатацію 17 ємностей сумарним об’ємом 92 куб. м для приготування, дві установки для пастеризації та охолодження з виробничою потужністю 10 тис. та 5 тис. л на годину, відповідно, фасувальні автомати і ємності для ферментації. Нове обладнання має автоматичний і напівавтоматичний режими роботи.
Тепер продукція Яготинського маслозаводу під торговою маркою «Яготинське» налічує 36 найменувань і крім масла включає:
- йогурт, кефір, олію;
- молоко та молочні продукти (ряжанка, простокваша, сметана з печі);
- вершки, сметану, сироватку молочну;
- функціональний кисломолочний продукт «Геролакт»;
- м'які та кисломолочні сири;
- айран та какао на молоці;
- питну закваску.
Саме Яготинському маслозаводу належить першість у створенні нової товарної категорії на українському молочному ринку – готових до вживання заквасок. Від запуску заквасок їх обсяги виробництва й реалізації зросли з 300 до 30 тис. л на добу.
Протягом 2011– 2012 років у смт. Згурівка Київської області побудували завод дитячого харчування «Яготинське для дітей» як філію Яготинського маслозаводу. Лінійка «Яготинське для дітей» стала популярною, здобувши частку 30% ринку дитячого харчування.
За рік Яготинський маслозавод переробляє 125 тис. т сировини, яку закуповує в холдингів «Астарта-Київ», «Кернел-Трейд», приватного сільгосппідприємства «Плешкані» тощо. Щодня на завод надходить 300–350 т молока, із яких близько 60% екстраґатунку європейського стандарту, 25% вищого та 15% першого ґатунку. Проектна потужніть розрахована на приймання 500 т молока та 50 т вершків на добу та вироблення 35 т вершкового масла та понад 300 т продукції з незбираного молока.
На ТМ «Яготинське» припадає 12–14% українського ринку. Яготинський маслозавод має сертифікат «халяль», що дозволяє експортувати продукцію в арабо-мусульманські країни. З 2016 року підприємство експортує продукцію Азербайджан, Молдову, Грузію, Канаду, Нідерланди, Сінгапур.
Компанія підтримує українських військовослужбовців і благодійні організації. У 2015–2016 роках «Молочний альянс» щомісяця надавав продукцію ТМ «Яготинське для дітей» 5 дитячим будинкам і реабілітаційними центрам у Київській і Житомирській областях. У 2017 році ТМ «Яготинське для дітей» у партнерстві з мережею магазинів «Фора» запустила благодійний проект «Серце б'ється завдяки…» зі збору коштів на операції дітям із вродженою вадою серця.