Про компанію
«Террафуд» (Terra Food) – це компанія, яка входить до однойменного холдингу та спеціалізується на переробці молока та виробництві молочної продукції під торговими марками «ТЕРРА ФУД», «Ферма», Premialle, «Тульчинка», «Біла лінія», «Золотий резерв», «Вапнярка», «Лауреат», ТМ «Сорочинське», ТМ «Від природи» та ін.
Першим молочним підприємством майбутньої групи «Терра Фуд» був Тульчинський маслосирзавод у Вінницькій області, придбаний засновником і чинним президентом групи Станіславом Войтовичем у 1999 році.
До 2014 року підприємства групи «Терра Фуд» були організовані в три бізнес-напрямки: молочний, м‘ясний і аграрний. Пріоритетним – був і залишається молочний.
Молочний напрям об’єднував Білоцерківський молочний комбінат (БМК), компанії «Інтер Фуд», «Продоптіма» і «Тульчинка. RU» (молокозавод у Бєлгородській області росії, ТОВ «Тульчинка» та торговий дім «Тульчинка-Бєлогор’є»).
ТОВ «Інтер Фуд» (Тульчинський маслосирзавод, Вапнярський, Рожищенський і Крижопільський сирзаводи, Чечельницький завод плавлених сирів) займалося оптовою торгівлею й експортом молочної продукції, виробленої на підприємствах групи. ТОВ «Продоптіма» було оператором фірмової роздрібної мережі під ТМ «Рідна хатинка», де реалізовувалася продукція Решетилівського маслозаводу, «Корнинсиру», молочної компанії «Дружба» (Новоодеський сирзавод).
Після реорганізації корпоративної структури всі молочні активи об’єдналися під егідою однієї компанії – «Терра Фуд» («Террафуд»). 11 підприємств – молокопереробних заводів і центрів заготівлі сировини – було включено до її структури на правах філій.
Сукупні потужності «Террафуд» дають змогу переробляти 553 тис. т молока на рік і виробляти 54 тис. т твердого сиру, 2,9 тис. т м’якого сиру, 113,6 тис. т вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей, 120 тис. т продукції з незбираного молока на рік. В асортименті: молоко, вершкове масло, рослинно-вершкова суміш, твердий сир, м'який білий сир, плавлений сир, йогурт, кефір, сир кисломолочний, ряжанка.
БМК входить у п’ятірку українських виробників продукції з незбираного молока. Комбінат багато років співпрацює з мережею ресторанів McDonald’s як ексклюзивний постачальник молочних сумішей для морозива та коктейлів в Україні та як експортер для місцевих представництв мережі в Молдові, Азербайджані, Грузії та Білорусі (до вторгнення). Тричі здобував визнання як найкращий європейський виробник молочних сумішей для McDonald’s. Частка сиру фета, виробленого на БМК, становить 40% на ринку України, що виводить підприємство на перше місце.
У 2020 році частка компанії «Террафуд» у виробництві рослинно-вершкових сумішей сягнула 37,7 %, у виробництві плавлених сирів – 32,7%, масла – 12,2%, у виробництві твердого сиру – 18,7 %.
Свою продукцію «Террафуд» експортує в понад 60 країн світу, маючи 12,4% експортного молочного ринку України. Це зокрема такі напрямки, як: Молдова, Грузія, Азербайджан, Вірменія, Близький Схід, Центральна Азія, Північна Африка. З 2018 до 2020 року «Терра Фуд» вийшла на 15 нових ринків: Болгарії, Македонії, Ірану, Катару, Палестини і навіть таких віддалених куточків планети, як Габон, Мавританія, Нігер, Танзанія, Гана, Бенін, Бахрейн, Конго, Сенегал, Кот Д’Івуар. Для закордонних ринків підприємство заснувало ТМ Ukrainian Glory, під якою виготовляє масло й суміші з вершкового масла та олії. Частка експорту в загальному портфелі «Терра Фуд» становить близько 15%.
На сьогодні група компаній «Терра Фуд» є абсолютним лідером українського ринку за такими показниками:
- продаж та експорт вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей;
- продаж та експорт твердого та плавленого сиру;
- виробництво та продаж сиру фета в Україні;
- експорт молочних і масложирових продуктів.
Компанія також входить до трійки лідерів з виробництва сиру. На світових ринках займає 4 місце в Європі та 12-те у світі за виробництвом рослинно-вершкових сумішей (за даними Euromonitor, FAO тощо).
Станіслав Войтович остаточно відійшов від операційного управління бізнесом у 2016 році, залишивши за собою розробку стратегії й визначення цілей на посаді президента групи компаній. Генеральним директором корпорації та компанії став італійський топ-менеджер Фортунато Гуадалупі, який обіймав цю посаду до серпня 2022 року. Нині CEO є віце-президент групи Роман Щупаківський.
Після російського вторгнення 2022 року тодішній гендиректор Гуадалупі оприлюднив заяву про те, що залишається в Україні, а підприємства продовжують роботу. «Терра Фуд» безкоштовно передає свою продукцію українським військовим, волонтерам та районним адміністраціям у регіонах, де працюють її підприємства.
«Террафуд» (Terra Food) – це компанія, яка входить до однойменного холдингу та спеціалізується на переробці молока та виробництві молочної продукції під торговими марками «ТЕРРА ФУД», «Ферма», Premialle, «Тульчинка», «Біла лінія», «Золотий резерв», «Вапнярка», «Лауреат», ТМ «Сорочинське», ТМ «Від природи» та ін.
Першим молочним підприємством майбутньої групи «Терра Фуд» був Тульчинський маслосирзавод у Вінницькій області, придбаний засновником і чинним президентом групи Станіславом Войтовичем у 1999 році.
До 2014 року підприємства групи «Терра Фуд» були організовані в три бізнес-напрямки: молочний, м‘ясний і аграрний. Пріоритетним – був і залишається молочний.
Молочний напрям об’єднував Білоцерківський молочний комбінат (БМК), компанії «Інтер Фуд», «Продоптіма» і «Тульчинка. RU» (молокозавод у Бєлгородській області росії, ТОВ «Тульчинка» та торговий дім «Тульчинка-Бєлогор’є»).
ТОВ «Інтер Фуд» (Тульчинський маслосирзавод, Вапнярський, Рожищенський і Крижопільський сирзаводи, Чечельницький завод плавлених сирів) займалося оптовою торгівлею й експортом молочної продукції, виробленої на підприємствах групи. ТОВ «Продоптіма» було оператором фірмової роздрібної мережі під ТМ «Рідна хатинка», де реалізовувалася продукція Решетилівського маслозаводу, «Корнинсиру», молочної компанії «Дружба» (Новоодеський сирзавод).
Після реорганізації корпоративної структури всі молочні активи об’єдналися під егідою однієї компанії – «Терра Фуд» («Террафуд»). 11 підприємств – молокопереробних заводів і центрів заготівлі сировини – було включено до її структури на правах філій.
Сукупні потужності «Террафуд» дають змогу переробляти 553 тис. т молока на рік і виробляти 54 тис. т твердого сиру, 2,9 тис. т м’якого сиру, 113,6 тис. т вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей, 120 тис. т продукції з незбираного молока на рік. В асортименті: молоко, вершкове масло, рослинно-вершкова суміш, твердий сир, м'який білий сир, плавлений сир, йогурт, кефір, сир кисломолочний, ряжанка.
БМК входить у п’ятірку українських виробників продукції з незбираного молока. Комбінат багато років співпрацює з мережею ресторанів McDonald’s як ексклюзивний постачальник молочних сумішей для морозива та коктейлів в Україні та як експортер для місцевих представництв мережі в Молдові, Азербайджані, Грузії та Білорусі (до вторгнення). Тричі здобував визнання як найкращий європейський виробник молочних сумішей для McDonald’s. Частка сиру фета, виробленого на БМК, становить 40% на ринку України, що виводить підприємство на перше місце.
У 2020 році частка компанії «Террафуд» у виробництві рослинно-вершкових сумішей сягнула 37,7 %, у виробництві плавлених сирів – 32,7%, масла – 12,2%, у виробництві твердого сиру – 18,7 %.
Свою продукцію «Террафуд» експортує в понад 60 країн світу, маючи 12,4% експортного молочного ринку України. Це зокрема такі напрямки, як: Молдова, Грузія, Азербайджан, Вірменія, Близький Схід, Центральна Азія, Північна Африка. З 2018 до 2020 року «Терра Фуд» вийшла на 15 нових ринків: Болгарії, Македонії, Ірану, Катару, Палестини і навіть таких віддалених куточків планети, як Габон, Мавританія, Нігер, Танзанія, Гана, Бенін, Бахрейн, Конго, Сенегал, Кот Д’Івуар. Для закордонних ринків підприємство заснувало ТМ Ukrainian Glory, під якою виготовляє масло й суміші з вершкового масла та олії. Частка експорту в загальному портфелі «Терра Фуд» становить близько 15%.
На сьогодні група компаній «Терра Фуд» є абсолютним лідером українського ринку за такими показниками:
- продаж та експорт вершкового масла та рослинно-вершкових сумішей;
- продаж та експорт твердого та плавленого сиру;
- виробництво та продаж сиру фета в Україні;
- експорт молочних і масложирових продуктів.
Компанія також входить до трійки лідерів з виробництва сиру. На світових ринках займає 4 місце в Європі та 12-те у світі за виробництвом рослинно-вершкових сумішей (за даними Euromonitor, FAO тощо).
Станіслав Войтович остаточно відійшов від операційного управління бізнесом у 2016 році, залишивши за собою розробку стратегії й визначення цілей на посаді президента групи компаній. Генеральним директором корпорації та компанії став італійський топ-менеджер Фортунато Гуадалупі, який обіймав цю посаду до серпня 2022 року. Нині CEO є віце-президент групи Роман Щупаківський.
Після російського вторгнення 2022 року тодішній гендиректор Гуадалупі оприлюднив заяву про те, що залишається в Україні, а підприємства продовжують роботу. «Терра Фуд» безкоштовно передає свою продукцію українським військовим, волонтерам та районним адміністраціям у регіонах, де працюють її підприємства.