Закупівля трафіку з соціальних мереж та пошуковиків лишається одним із найдорожчих каналів залучення трафіку і водночас таким, що найшвидше масштабується.
Розуміння інструментів, тенденцій і провідних практик використання платного трафіку допоможе маркетологам краще прогнозувати бюджети й ефективність роботи з платними каналами.
Хто розкаже за Growth Hacking?
- Yaroslav Moz, Product Manager Genesis. « Як вигравати аукціони в Facebook чи чому бюджет не вирішує».
- Dmytrø Bilash, Co-Founder Captain Growth.« A.I. для оптимізації Facebook і Google розміщень ».
- Olena Smirnova, Head of Channels MOYO.ua. « Як відслідкувати вплив онлайн-реклами на офлайн ».
Модератор:Yaroslav Stepanenko, Product Marketing Manager MacPaw.
Коли: 28 травня (вівторок), 19:00-21:00.
Де: UNIT.Core Event Hall, B8, UNIT.City, Київ, вул. Дорогожицька,3 (зупинка “Мотоциклетний завод”).
На території є паркінг.
Квитки тут: https://2event.com/uk/events/1717001
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!
Організатори: UNIT.City & Growth Marketing Stage.