Засновникам бізнесу часто потрібно приймати рішення спираючись на реальні цифри, а не інтуїцію. Інструменти аналітики здатні для цього знайти відповіді на багато запитань, а найголовніше - задати нові цілі для бізнесу. Збір необхідної інформації від відділів фінансів, виробництва, маркетингу, продажів може часто тривати тижнями. У результаті - якість та актуальність управлінських рішень стає сумнівною.
На події разом з Дмитром Чашником (Dima Chashnik) поговоримо як бізнесу перейти від моніторингу проблем постфактум до прогнозування та перевірки гіпотез заздалегідь.
Розбиратимемося з такими питаннями:
- Як отримувати дані про стан бізнесу “тут і зараз”?
- Яка еволюція роботи з даними в українських компаніях?
- Як аналітика допомагає знайти справжні причини проблем?
- Які аналітичні інструменти допоможуть будувати та перевіряти гіпотези в маркетингу та продажах?
Та яку "домашню роботу" треба зробити управлінцям до діджиталізації компанії?
Про спікера:
Дмитро Чашник (Dima Chashnik) – фахівець в галузі IT з 16-річним досвідом, колишній IT-директор медіагрупи Starlight Media Group.
Наразі - співзасновник e-commerce бізнесу та засновник компанії з розробки аналітичних схем для бізнесу Cobit-Solutions.
Квитки за посиланням:http://bit.ly/34VjlsU