Продажі — головне, що робить компанію успішною та дозволяє продовжувати розвиток.
І січень — чи не найкращий час для планування та вдосконалення стратегії продажів на наступний рік.
UNIT.City разом із партнерами Miller Heiman Group розробили одноденний воркшоп, який структурує набуті та додає нові знання для покращення результатів.
Під час навчання розберемо:
- Value messaging / Value proposition: формування повідомлень цінності, складання пропозиції цінності і їх зв'язування з бізнес-результатами покупців.
- Market mapping “на серветці”: швидке дослідження та розуміння ринку, стан продажів і стратегії.
- Воркшоп: “Генерація ідей за розробкою Hole product”.
- Воркшоп: “Воронка продажів, її форми, наповнення, індивідуальні рекомендації”.
- Сесія бізнес-розвитку: Дискусія про системи продажів (питання-відповіді-рекомендації).
Miller Heiman Group Ukraine — провідна компанія в галузі навчання/сертифікації/супроводу за методологіями кращих світових практик В2В продажів.
Дата: 18 січня, з 10:00 до 17:30
Місце: конференц-зала UNIT.Core, інноваційний парк UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3, Київ.
Вартість: 7800 (без ПДВ)
Реєстрація: http://bit.ly/2ENJm1B
За додатковою інформаціє звертайся до Валентини за телефоном (096) 1032331.