Product Spring 2020 - цикл інтенсивів для продуктових команд. На вас чекають 3 інтенсивних івенти:
27.03 - Product Strategies and Plans (Київ)
25.04 - Customer Retention (Київ)
27.05 - Product Management Frameworks Battle (Київ)
На наших інтенсивах ми детально обговоримо:
- Як обрати фреймворк так, щоб він не зруйнував вашої компанії?
- Чому деякі команди переосмислюють популярні фреймворки і чи варто робити це вам?
- Customer retention у великих компаніях та стартапах: як працювати з найбільш цінною та непередбачуваною складовою вашого продукту - клієнтами.
- Утримання клієнтів B2B і B2C: обираємо найефективніші практики та реально вимірювані метрики.
- Роботу з продуктовими стратегіями: як створювати довгострокові плани, ефективно їм слідувати, а за потреби - вчасно переглядати?
- Практику створення і ведення roadmaps.
Деталі за телефоном +380675760301 або на сайті