Product Spring 2020

Product Spring 2020

Цей матеріал також доступний російською
Product Spring 2020
Коли
19 вересня 2020, 09:00
Вартість
$175 - 362

Product‌ ‌Spring‌ ‌2020‌‌ ‌-‌ ‌цикл‌ ‌інтенсивів‌ ‌для‌ ‌продуктових‌ ‌команд.‌ ‌На вас чекають 3 інтенсивних івенти:

27.03 - Product Strategies and Plans (Київ)

25.04 - Customer Retention (Київ)

27.05 - Product Management Frameworks Battle (Київ)

На наших інтенсивах ми детально обговоримо:

  • Як‌ ‌обрати‌ ‌фреймворк‌ ‌так,‌ ‌щоб‌ ‌він‌ ‌не‌ ‌зруйнував‌ ‌вашої‌ ‌компанії?‌ ‌
  • Чому‌ ‌деякі‌ ‌команди‌ ‌переосмислюють‌ ‌популярні‌ ‌фреймворки‌ ‌і‌ ‌чи‌ ‌варто‌ ‌робити‌ ‌це‌ ‌вам?‌ ‌
  • Customer‌ ‌retention‌ ‌у‌ ‌великих‌ ‌компаніях‌ ‌та‌ ‌стартапах:‌ ‌як‌ ‌працювати‌ ‌з‌ ‌найбільш‌ ‌цінною‌ ‌та‌ ‌непередбачуваною‌ ‌складовою‌ ‌вашого‌ ‌продукту‌ ‌-‌ ‌клієнтами.
  • Утримання‌ ‌клієнтів‌ ‌B2B‌ ‌і‌ ‌B2C:‌  ‌обираємо‌ ‌найефективніші‌ ‌практики‌ ‌та‌ ‌реально‌ ‌вимірювані‌ ‌метрики.‌ ‌
  • Роботу‌ ‌з‌ ‌продуктовими‌ ‌стратегіями:‌ ‌як‌ ‌створювати‌ ‌довгострокові‌ ‌плани,‌ ‌ефективно‌ ‌їм‌ ‌слідувати,‌ ‌а‌ ‌за‌ ‌потреби‌ ‌-‌ ‌вчасно‌ ‌переглядати?‌ ‌
  • Практику‌ ‌створення‌ ‌і‌ ‌ведення‌ ‌roadmaps.

Деталі‌ ‌за‌ ‌телефоном‌ ‌+380675760301‌ ‌або‌ ‌на‌ ‌сайті 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті