Розвиток маркетплейсів — це тренд, який важко не помітити. Маркетплейс модель дозволяє масштабувати трафік (більше товарів — більше покупців), і як наслідок, масштабувати дохід.
Але недостатньо просто запустити маркетплейс. Необхідно навчитися його просувати, як серед покупців, так і серед продавців.
Цього разу ми зібрали трьох спікерів, які працюють з різними типами маркетплейсів на локальному та світовому ринках — Preply, Hubber, Kabanchik.ua
Ти дізнаєшся:
- Як будувати маркетинг-мікс для маркетплейса: які канали працюють, які варто спробувати.
- CRM та експерименти в маркетплейсах.
- Тенденції локального ринку — що відбувається з ключовими маркетплейсами в Україні?
Хто розкаже за Growth Hacking?
Роман Киригетов, СЕО & Co-founder FLASHBEATS, ex-CEO & Co-founder Kabanchik.ua, автор онлайн курсу "Як запустити маркетплейс" Marketplacers.net.
Тема: Маркетинг маркетплейсів: кейси Crafta і Kabanchik.ua
Alexey Luzhkovoy, співзасновник платформи для маркетплейсів та постачальників Hubber. Зараз платформа працює с такими маркетплейсами України як Rozetka.ua, Kasta. Інтернет-магазин, F.ua - той самий Fotos, Алло, Prom та ін.
Тема: Rozetka відключає дропшипперів: що буде далі з маркетингом маркетплейсів та постачальників?
Jia Qing Ho, Head of CRM Preply. Previously: Senior Growth Manager and Product Owner, Traveller Communications Skyscanner
Тема: Hacking your growth team to enable rapid experimentation.
Модератор: Yaroslav Stepanenko, Product Marketing Manager MacPaw.
Кому бути обов’язково?
Маркетологам, product marketing managers, підприємцям.
Квитки тут