13 Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу

13 Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу

Цей матеріал також доступний російською
13 Український маркетинг-форум відбудеться у форматі онлайн-шоу
Коли
3-4 червня 2020, 09:00
Вартість
від 13 500 грн

Оргкомітет 13 Українського маркетинг-форуму прийняв рішення провести форум у форматі онлайн-шоу. “Але це не буде простою онлайн-трансляцією із чатом, — коментує Ірина Бондаренко, продюсер УМФ, засновник компанії IdeasFirst. — Ми створюємо студійний формат нового типу з живими ефірами у трьох тематичних потоках і кімнатами для атмосферного спілкування. Для редизайну формату залучаються ТБ режисери, гейміфікатори, творці платформ та технічні фахівці. Це буде абсолютно новий експірієнс, за яким, можливо, — майбутнє міжнародних заходів”.

Подія, як і заплановано, відбудеться 3-4 червня 2020 року. Придбані квитки конвертуються на VIP-квитки нового шоу.

Ірина Бондаренко: «Не виключаю, що великі відкриті події будуть заборонені ще деякий час після закінчення карантину. Але розмовляючи з власниками бізнесу та маркетинговими командами, ми бачимо запит вже зараз шукати і обговорювати нові продукти і бізнес-моделі. Бізнес не може чекати “після карантину”».

Щоб зберегти емоційне залучення, атмосферу, ефект присутності і продуктивний нетворкінг, організатори працюють зі спеціальними технологіями, і відзначають, що якість спілкування у даному форматі може виявитися кращою, ніж в офлайновому, а створені зв'язки — глибшими. Адже особистий контакт збережеться і буде навіть тривалішим і тіснішим.

Програмний комітет УМФ розширить програму за рахунок тем, що допоможуть маркетинговим командам і бізнесам адаптуватися до нововиниклих викликів та реаліям.

Нагадаємо, з 16 квітня учасники Українського маркетинг-форуму об'єднані у закритій Facebook-групі Ukrainian Marketing Forum Club, де щодня наживо і у запису можна подивитися онлайн-ефіри з відповідями на найгостріші питання маркетингового співтовариства України.

«”Show must go on!”, — співав Фреді Меркьюрі, і ми так само заспіваємо для вас онлайн на події. Підіграйте нам, а особисто зустрінемося трохи пізніше. У нас великі плани на “після карантину”!», — підсумовує Ірина Бондаренко.

ЯКИМ БУДЕ НАШЕ ОНЛАЙН-ШОУ? МАНІФЕСТ ОРГКОМІТЕТУ
У рекламній кампанії 13 Українського маркетинг-форуму ми закликали не діставати рідних і близьких професійними розмовами, а діставати питаннями своїх колег. Цей заклик на карантині актуальний, як ніколи. Тож ось наш маніфест події, на якій ви можете дістати правильних людей.

  • Не дивись кожні 5 хвилин новини та соцмережі. Дивись наживо і в запису виступи в трьох контентних потоках.
  • Не бери участь у домашніх сварках та “сусідських” групах в месенджерах. Бери участь у дискусіях, став питання спікерам у чаті та отримуй консультації в онлайн-кімнатах.
  • Не занурюйся у депресивний стан. Поринь в атмосферу події завдяки онлайн-шоу та розвагам.
  • Не розмовляй з кімнатними рослинами. Розмовляй з колегами, обмінюйся думками в месенджерах та проводь зустрічі у відеочатах.
  • Не відвідуй кухню щогодини. Відвідуй стенди спонсорів та партнерів в окремих онлайн-кімнатах.
  • Не пропонуй погуляти зі своїм собакою та не скуповуй гречку. Пропонуй свої експертні знання та вміння. Розміщуй запити або пропозиції своєї компанії в рекламі, консалтингу, аналітиці на дошці оголошень форуму.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті