Які умови потрібні для генерації нових ідей (3-годинний інтенсив kmbs boost)
Аудиторія - власники та управлінці ТОП-рівня, які:
- розуміють, що недостатньо зберегти бізнес в теперішніх умовах – потрібно підготувати компанію до змін у потребах клієнтів після "шторму"
- готові діяти одночасно в двох напрямках: адаптація існуючого бізнесу та створення нових продуктів та напрямків
- хочуть зосередитись на пошуку нових ідей, але розуміють, що спершу потрібно прибрати бар’єри які не дають цього зробити, а також створити відповідні умови як для себе так і для команди
Яку цінність здобувають учасники:
Аудит поточного стану – перевірка готовності бізнесу до створення та реалізації нових можливостей в кризових умовах
- Розуміння необхідних умов для адаптації бізнесу до умов кризи та невизначеності
- Розуміння як створити умови для життєздатності бізнесу під час та після кризи
- Методологію роботи з командою для мобілізації творчого потенціалу
- План перерозподілу ресурсів для пошуку та впровадження нових бізнес-ідей
Спілкування з викладачем та іншими учасниками групи відбувається наживо у віртуальному просторі kmbs з використанням інтерактивних інструментів.
- Перед майстер-класом з усіма учасниками ми проводимо тестовий дзвінок, під час якого:
- перевіряємо якість звуку, відео та швидкість інтернет-зєднання
- знайомимо з тим, як буде проходити навчання та показуємо, що знадобиться в процесі роботи.
- Перед навчанням ми відправляємо учасникам діагностичний опитувальник, а викладач kmbs аналізує отримані результати.
- На занятті ми обговорюємо результати та питання, які виникають в учасників.
Викладач:
Сергій Ноздрачов 25 років досвіду у власному бізнесі та інвестиціях • Більше 20 проектів. Від виробництва та рітейлу до IT та консалтингу. Найбільш відомий проект - ТМ «Фільтри «Бар‘єр». • Працював на ринках Китаю, Великої Британії , Чехії • Gallup Certified Strengths Coach and Entrepreneurship Mentor. • Викладач авторських програм: - Школа Глобальних ринків - Партнерство в бізнесі - Бізнес моделювання - Управління командами в стартапах - Управління корпоративними інноваціями - Client Focus Strategy for Tech companies