Об’єднувати чи розділяти — ось в чому питання!
Все вірно, друзі, вечірнє шоу Bundle - Unbundle повертається! Випуск відбудеться вже 17 червня в онлайн-просторі UNIT.City.
Відмітьте цей день зірочкою в календарі, адже буде дуже круто!
На цей раз про Bundling & Unbundling почуйте під час дружньої розмови разом із:
- Jeremiah Owyang, галузевий аналітик, підприємець, спікер, що працює в Кремнієвій долині. Він об’єднує компанії з їх клієнтами за допомогою нових технологій.
- &
- Dominique Piotet, CEO UNIT.City, інвестор, лідер цифрових перетворень для компаній Fortune 500.
Як казав Джим Барксдейл, колишній генеральний директор і президент компанії Netscape: “Існує лише два способи заробити гроші в бізнесі: об’єднувати та розділяти”.
Bundling — це створення додаткової цінності, поєднуючи кілька невеликих пропозицій в одну велику. Чим більше пропозицій міститься в пакеті, тим вище буде сприйняте його значення. Unbundling — поділ пропозиції на кілька більш дрібних.
Spotify в музиці, Netflix у відео та Amazon в електронних книгах — це лише кілька прикладів того, як новий тип компаній почав домінувати на ринку за рахунок цих способів.
Три причини включити Bundle - Unbundle 17 червня:
- Технічні тренди Кремнієвої долини: програми для відстеження контактів, додатки для психічного здоров'я, технологічні розробки для самоізольованого життя.
- Five Research Themes: передбачення тих питань, які може задати tech-ринок найближчим часом.
- Цифрові трансформації всередині компаній.
Ми продовжуємо будувати мости та створювати зв’язки із Кремнієвою долиною, тому на цей раз запросили одного з найсильніших аналітиків, який бачить тренди, коли вони ще навіть не сформовані, та допомогає компаніям краще спілкуватись з користувачами. Його клієнти: Adobe, Cisco, Wells Fargo, Nestlé, а його ім’я:
Jeremiah Owyang, аналітик корпоративних інновацій, засновник Kaleido Insights та Catalyst. Він — галузевий аналітик, що проживає в Кремнієвій долині та об’єднує компанії з їх клієнтами за допомогою нових технологій. Його клієнтами є Adobe, Cisco, Wells Fargo, Nestlé, Esurance, Johnson & Johnson, Visa та Colgate. Jeremiah є популярним автором колонок для The Wall Street Journal, The New York Times, USA Today та Fast Company, а його стрічка постів у Twitter названа однією з найкращих за версією видання Time.
Ведучим знову виступить харизматичний та неповторний:
Dominique Piotet, міжнародний експерт у сфері цифрових трансформацій. Домінік є успішним підприємцем з досвідом екзиту, обмеженим партнером (LP) венчурного фонду в Кремнієвій долині (The Refiners) з більш ніж 50 інвестиціями в портфоліо, ментором і консультантом стартапів. В декількох некомерційних організаціях займає посаду радника та амбасадора. Домінік є СЕО UNIT.City, першого в Україні smart city, присвяченого інноваціям.