Як правильно організувати роботу з постачальниками в умовах інфляції та кризи

Як правильно організувати роботу з постачальниками в умовах інфляції та кризи

Як правильно організувати роботу з постачальниками в умовах інфляції та кризи
Коли
15 лютого 2022, 15:30
Вартість
Безкоштовно

У часи високої інфляції і кризи, в якій опинились не лише українські компанії, але й уся світова економіка, постачальники і закупівельники починають змінювати умови співпраці, реагуючи на зовнішні виклики. В Україні ситуація поглиблюється ще й суттєвими коливаннями курсу гривні.

Як працювати в таких умовах? Запрошуємо до обговорення з експертами на подію "Як правильно організувати роботу з постачальниками в умовах інфляції та кризи", яка відбудеться 15 лютого 2022 онлайн. 

Про що будемо говорити: 

  • Як знаходити нові точки дотику з постачальниками.
  • Як спілкуватися максимально ефективно?
  • Як прораховувати сценарії взаємодії, фінансові показники.
  • Які стратегії в переговорах з постачальниками зараз найкраще використовувати?
  • Поради від професіоналів.

Запрошені гості: 

  • Андрій Січка, Кредитолог, засновник та керуючий партнер Credit Engineering
  • Марина Трепова, Директорка, співзасновниця IPSM, професійна закупівельниця.
  • Олег Демчик, Президент Клубу професійних перемовників. Бізнес-консультант з 20-річний досвідом.

Ви маєте нагоду поставити своє запитання спікерам в формі реєстрації на сайті або під час прямої трансляції.

Безкоштовна реєстрація тут: https://ip-sm.com/yak-pratsyvatu-z-postachalnykamy-v-kryzu?fbclid=IwAR1sDatMhvU3hVUnonI1TeUn9zD-Hh1eSiBAk8g9-LMHB8SRLhJViPVgcSw

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло