PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ пропонує найактуальніший український і світовий досвід

PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ пропонує найактуальніший український і світовий досвід

PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ пропонує найактуальніший український і світовий досвід
Коли
8 вересня 2023, 09:00
Вартість
від 490 грн

8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Партнери виставки:

  • Генеральний партнер – Терра
  • Офіційний партнер конференції – ProCare
  • Паперовий партнер – «ТК Альбатрос»
  • Ваш eco-friendly Партнер – РЕНДПАКО-ЕКО
  • Батарейки НАША СИЛА – Наш Сильний Партнер!
  • ІТ Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
  • Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна
  • Вітчизняний партнер з виробництва  продуктів харчування – Золоте Зерно
  • Трансформаційний Партнер – YouCoach

Вас чекає:

Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. У рамках Конференції PrivateLabel-2023 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників

Галерея новинок PrivateLabel-2023. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників та роздрібних мереж України та зарубіжжя! Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки кращих проектів ВТМ для представлення на полицях Галереї Новинок.

Столи переговорів у форматі мережа – постачальник. Це унікальна можливість прямих переговорів із керівниками з закупівель роздрібних мереж та виробниками. У столах переговорів TradeMasterGroup за 14 років взяли участь понад 5500 роздрібних мереж та понад 5000 постачальників України та зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Друкований Журнал PrivateLabel-2023. Кожен учасник отримає новий номер щорічного журналу з інтерв'ю роздрібних мереж про розвиток ВТМ в Україні!

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

  1. Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), – модератор.
  2. Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, –  Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
  3. Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ «Супермаш», –  Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?
  4. Ясинський Олександр, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор –   «Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики»
  5. Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, –  Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.
  6. Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, –  Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.
  7. Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту – Made in Ukraine – як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером
  8. Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост – Етапи розвитку компанії
  9. Наталія Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова – провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР (Укрпатент) офісу . Ольга Кронда – представниця Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP (Укрпатент) офісу – Правова охорона торгівельних марок: практичний аспект використання
  10. Федорова Олена та Стрельникова Ліна. Федорова Олена, директор з продажу ТК «Альбатрос». У компанії працює понад 12 років. Стрельникова Ліна Василівна – Керівник відділу роботи з торговельними мережами – «Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва «ТК Альбатрос», Лідера з виробництва СТМ на ринку України.
  11. Євгенія Родіна, керівник центру розвитку Рітейл ПрАТ “МХП” – Створення сильної брендової історії: використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
  12. Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва – Як створити ефективну привабливу Private Label?  ДіEVA точка зору
  13. Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек «Подорожник» – Тема уточнюється
  14. Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. – Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 «Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України»
  15. Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА – ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА!
  16. Тимур Тігієв, провідний дизайнер ЕпіцентрК Дизайн Власної Торгової марки: Як створити привабливий бренд
  17. Олена Паливода, Керівниця відділу ВТМ “Ашан Україна“ – Тема уточнюється

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380675023013, +380675029900, +380443839239.

Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло