Щодень у світі більшає інформації, яка стає визначальною для створення інноваційних продуктів, побудови ефективної взаємодії з клієнтами та зміни правил гри у бізнесі загалом. Для того, щоб успішно впроваджувати комплексні рішення для роботи з даними у компанії, не обов’язково бути експертом в аналітиці. Про це, спираючись на власний досвід, розкаже Андрій Міліневський, співавтор програми «Big Data та аналітика для власників».
Будемо розглядати наступні питання:
- Що нам заважає застосовувати сучасні технологічні рішення: без чого інноваційні проекти не мають шансів на реалізацію?
- Що допомагає не-експертам успішно керувати впровадженням складних - IT-проектів загалом та datascience проектів зокрема?
- З яких простих інструментів аналізу даних можна почати та як рухатись далі крок за кроком, аби досягнути значних результатів?
Спікер: Андрій Міліневський - міжнародний експерт в дизайні і управлінні клієнтським досвідом, створенні digital і datascience продуктів і клієнто-орієнтованої трансформації. Андрій започаткував напрямок Big Data - datascience в Київстар, автор проекту Kyivstar Big Data School.