Оцінка ефективності маркетингових програм

Оцінка ефективності маркетингових програм

Оцінка ефективності маркетингових програм
Коли
28 листопада 2017, 18:45
Вартість
350 грн
Організатор
Києво-Могилянська бізнес-школа

«Половина грошей, які я витрачаю на рекламу, пропадають намарно; проблема в тому, що я не знаю, яка половина» - Джон Ванамейкер.

Чим складнішим стає світ і чим більше маркетингових інструментів пропонують нам нові технології, тим важче стає планувати і оцінювати маркетингові кампанії.
Але незважаючи на це, використовуючи сучасні підходи до аналізу даних, ми можемо дати відповідь на питання Ванамейкера.

На події будемо розбиратись:

  • Як оцінити вклад кожного з маркетингових каналів у фінальний результат?
  • Як ефективно розподілити маркетинговий бюджет між різними каналами?
  • Як оцінити якість замовлень, згенерованих кожною з рекламних активностей?
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло