У роботі так званих організацій майбутнього, до яких відносять Google, Amazon, Zappos, Whole Foods, In Vitae, Morning Star, Patagonia, простежуються різною мірою виражені елементи, що впливають на їхню ефективність:
- Домінування самоорганізації команд над директивним управлінням;
- Наявність еволюційної мети, яка мотивує всіх співробітників компанії та надає їм сенс і енергію діяти;
- Сформовані організаційні структури, в яких на першому місці стоїть не посада, а особистість.
На події будемо обговорювати наступні запитання:
- Якими є основні принципи самоорганізації?
- Які складності та обмеження є у застосуванні саморганізаційного підходу?
- Чи можливо запровадити самоорганізацію під час трансформаційних процесів? Чи це реально лише при створенні компанії «з нуля»?
- Які сфери та ринки є особливо сприятливими для таких компаній?
- Чи можливо сформулювати універсальний «Маніфест самоорганізації»?
- Який досвід компаній Кремнієвої долини можна застосувати в українських реаліях?
Аудиторія:
- для CEO
- для топ-менеджерів компаній
Викладач:
Андрій Станченко
CEO компанії NRG. Віце-президент Асоціації консультантів (Certified Management Consultant). Бізнес-тренер, сертифікований консультант з управління, фасилітатор стратегічних сесій. Експерт-практик в області змін, лідерства, менеджменту та бізнес-моделювання. Єдиний представник України на ATD (ATD-2015, ATD 2016, ATD-2017), найбільшої в світі конференції з корпоративного навчання. У 2017 пройшов стажування в долині (один з відеозвітів зі стажування можна подивитися за лінком)
Реєстрація за посиланням