Як уникнути цінових війн?
Коли ринок стає насиченим, компанії часто потрапляють в пастку та починають конкурувати ціною, навіть якщо розуміють, що це шлях в нікуди. Насправді, клієнт не платить дорожче тому, що не бачить у продукті для себе нічого особливого. Як же диференціюватися на ринку та перестати знижувати ціни, граючись при цьому маржою?
kmbs та Apple Consulting запускають нову програму «Технологія створення Вирішальної Конкурентної Переваги: базові принципи», під час якої будемо працювати з наступними питаннями:
- Як створити унікальну конкурентну перевагу і не потрапити в пастку цінових війн?
- Як виявити справжні «болі» клієнтів, особливо ті «хронічні», яких вони самі не відчувають?
- Як нівелювати ці «болі» та сформувати пропозицію цінності для своїх клієнтів?
- Як донести цю пропозицію цінності своїй команді?
28 березня разом з автором програми Julia Plieva будемо розглядати шлях створення унікальної цінності для клієнта та шукати точки диференціації продукту.
Деталі та реєстрація на програму: http://bit.ly/2VWqKCO
При виникненні будь-яких запитань, звертайтеся:
тел: +38 073 100 11 29
[email protected]
Yuliia Naidych