Повітряний бум: як заохотити українців літати до Одеси І чому не варто забувати про інфраструктуру при створенні національного авіаперевізника Дмитро Петренко - 7 грудня 2021
11601 Національний авіаперевізник: як українці зміцнюватимуть економіку Франції У запропонованому варіанті національної авіакомпанії для вітчизняного авіабудування є ризик націоналізації збитків і приватизації прибутків Вікторія Ковальова - 6 грудня 2021
11664 «Київстар» у цифрах: як оператор намагається випередити конкурентів не лише за доходами та абонбазами Олександр Комаров – про покриття автошляхів, динаміку VoLTE та пекельне пекло Євгенія Підгайна - 1 грудня 2021
21066 Керівник «розумного» Києва: «Цього року хочемо на 100% «закрити» камерами всі виїзди та в'їзди до міста» Петро Оленич – про зменшення заторів, рівня злочинності та забруднення повітря й допомогу в цьому діджитал-сервісів Євгенія Підгайна - 30 листопада 2021
Національні «крила», або Чи доцільно створювати державного авіаперевізника Що відбувається зараз на цьому ринку та до чого тут інфраструктура Дмитро Петренко - 30 листопада 2021
Скарби Південної Пальміри: чому в Одесі зараз не буде нормальних доріг Хто і скільки заробляє на «ямах» Дмитро Петренко - 22 листопада 2021
18706 Партнерський матеріал Чарівність та амбіції Подолу: як стати своїм в історичній забудові На прикладі клубного будинку Illinsky House Христина Лисова - 11 листопада 2021
Спекатися чи розвивати: як концесія Чорноморську може підняти регіон І чому вручати інвестору лише проблеми – не варіант Дмитро Петренко - 26 жовтня 2021
13350 Україна майбутнього: як розкрити потенціал міст І як маркетингові стратегії можуть допомогти залучити інвестиції та покращити життя городян 25 жовтня 2021
8753 Наталія Козловська: «Ні Мінрегіон, ні ДІАМ не мають повноважень, щоб забезпечити дотримання домовленостей між інвестором і забудовником» Заступниця Міністра розвитку громад і територій – про ліквідацію ДАБІ та нові формули взаємодії забудовників і держави Тетяна Омельченко - 13 жовтня 2021