21215 Керівник «розумного» Києва: «Цього року хочемо на 100% «закрити» камерами всі виїзди та в'їзди до міста» Петро Оленич – про зменшення заторів, рівня злочинності та забруднення повітря й допомогу в цьому діджитал-сервісів Євгенія Підгайна - 30 листопада 2021
Національні «крила», або Чи доцільно створювати державного авіаперевізника Що відбувається зараз на цьому ринку та до чого тут інфраструктура Дмитро Петренко - 30 листопада 2021
Скарби Південної Пальміри: чому в Одесі зараз не буде нормальних доріг Хто і скільки заробляє на «ямах» Дмитро Петренко - 22 листопада 2021
18808 Партнерський матеріал Чарівність та амбіції Подолу: як стати своїм в історичній забудові На прикладі клубного будинку Illinsky House Христина Лисова - 11 листопада 2021
Спекатися чи розвивати: як концесія Чорноморську може підняти регіон І чому вручати інвестору лише проблеми – не варіант Дмитро Петренко - 26 жовтня 2021
13433 Україна майбутнього: як розкрити потенціал міст І як маркетингові стратегії можуть допомогти залучити інвестиції та покращити життя городян 25 жовтня 2021
8851 Наталія Козловська: «Ні Мінрегіон, ні ДІАМ не мають повноважень, щоб забезпечити дотримання домовленостей між інвестором і забудовником» Заступниця Міністра розвитку громад і територій – про ліквідацію ДАБІ та нові формули взаємодії забудовників і держави Тетяна Омельченко - 13 жовтня 2021
Велике будівництво: які слабкі місця є в проєкті бюджету щодо інфраструктури На що варто замінити бітум на дорогах і чому потрібна увага до шлюзів Дмитро Петренко - 5 жовтня 2021
8346 Точка зору ДІАМ: робота з чистого аркуша Що зробити, щоб новостворене відомство не перетворилась на ДАБІ в квадраті Олексій Кудрявцев - 28 вересня 2021
17944 Кабельна лихоманка: як Мінекономіки «підставило» Мінцифру Чи збираються вітчизняні виробники кабелю підвищувати ціни та нарощувати потужності Євгенія Підгайна - 21 вересня 2021