Велике будівництво: які слабкі місця є в проєкті бюджету щодо інфраструктури На що варто замінити бітум на дорогах і чому потрібна увага до шлюзів Дмитро Петренко - 5 жовтня 2021
8291 Точка зору ДІАМ: робота з чистого аркуша Що зробити, щоб новостворене відомство не перетворилась на ДАБІ в квадраті Олексій Кудрявцев - 28 вересня 2021
17841 Кабельна лихоманка: як Мінекономіки «підставило» Мінцифру Чи збираються вітчизняні виробники кабелю підвищувати ціни та нарощувати потужності Євгенія Підгайна - 21 вересня 2021
Велика приватизація: чому цей процес важливо зрушити з мертвої точки Як у цьому може допомогти законопроєкт №4572 та англійське право Андрій Кохан - 20 вересня 2021
Захистити і заробити: як азовським морпортам залучити справжніх інвесторів Який сценарій краще – концесія чи державно-приватне партнерство Дмитро Петренко - 17 вересня 2021
34900 Партнерський матеріал Експорт і менталітет: що потрібно знати, виходячи на міжнародні ринки Як налагодити бізнес-спілкування по всьому світу і яких помилок варто уникати Від редакції - 31 серпня 2021
11753 «Козацькі» забави: як ФДМУ та Міноборони змагаються за готелі І хто має більше шансів слушно розпорядитися непрофільними активами – Дмитро Сенниченко чи Андрій Таран Петро Черних - 30 серпня 2021
Чемпіон з доставки: як Німеччина зробила свою логістику найсильнішою в Європі Та чому повчитися Україні Олександр Ісаченко - 17 червня 2021
Закатати в асфальт: як концесія може вплинути на будівництво доріг І які проєкти будуть цікаві для інвесторів Станіслав Гвоздіков - 26 травня 2021
Цифрові рейки: як «Укрзалізниця» впроваджує інновації І чи допоможуть ці IT-рішення налагодити логістику для бізнесу Олександр Тодуров - 21 квітня 2021