29 квітня 2021 переглянуто 705

«Алюпро» залучив експертів Strategic для забезпечення конкурентоспроможності

Співпраця допомогла сформувати стратегічний фокус та цілі компанії

 Фото: alupro.ua

Лідер в області проєктування, виробництва та постачання алюмінієвих профілів «Алюпро» залучив експертів Strategic, щоб забезпечити конкурентоспроможність і знайти нові важелі у розвитку компанії. Про це повідомляється на сайті Strategic.

Зазначається, що співпраця допомогла сформувати стратегічний фокус й цілі компанії, цільову операційну модель бізнес-процесів, вивести gaps та підходи/інструменти їх закриття. Водночас вдалося посилити команду та позиції компанії в контексті глобальної кризи.

Серед головних знайдених рішень для розвитку компанії:

Вплив на продаж

  • Визначили стратегічний фокус.
  • Спрофільовано цільового клієнта, з визначенням ціннісної пропозиції/ «каналів» продажу, з адаптацією на поточний контекст, але з довгостроковою перспективою.
  • Чітко структурували модель продажу під кожен тип клієнта згідно зі стратегічним фокусом. Реструктурували відділ продажу.
  • Знайшли модель організації робіт в актуалізації асортименту для пропозиції на ринку.

Вплив на маржу

  • Повністю переглянуто поточний асортимент продукції по кожному каналу. З оцінкою доцільності займатися ним в Україні: ринкового потенціалу та економіки по всьому ланцюжку поставок і виробничих переділів власними/аутсорсинговими силами. 

Вплив на витрати

  • Перебудована модель виробництва, що підвищило клієнтоорієнтованість, гнучкість, знизило потребу в інвестиціях в capex, оптимізувало витрати, скоротило тимчасовий виробничий цикл.
  • Перепроєктували логістичний процес зі скороченням тимчасового циклу у 2 рази.
  • Зміни, змодельовані в бізнес-процесах, стали базою для технічного завдання щодо впровадження: 1С (у частині управління ланцюгами поставок).
  • Змінили модель виробництва пресового інструменту, що істотно впливає на якість й продуктивність виробничого процесу, готових виробів.
  • Знайшли джерела зниження накладних витрат (через процеси).

Вплив на створення/виведення нових продуктів на ринок

  • Детально спроєктували цільові моделі наскрізних бізнес-процесів з виведення нового продукту: знайшли рішення, що скорочують час протікання процесу.

Вплив на керованість і стійкість бізнесу

  • Через побудову цільової моделі бізнес-процесів змінили модель взаємодії всередині структури: від ідеї продукту, надходження замовлення, виробництва та управління стосунками з клієнтами.
  • Вивели KPIs як систему координат для всієї системи та сформували всю документальну частину для впровадження з планом впровадження змін.
  • Переформатували команду, з ким уже можна ефективно працювати. Через модель компетенцій і плани розвитку заклали основу для управління потенціалом компанії.

Раніше Strategiс провели стратегічну діагностику ритейлера «Файно Маркет»та проаналізували стан компанії у порівнянні з попередніми роками та іншими провайдерами.