«Алюпро» залучив експертів Strategic для забезпечення конкурентоспроможності
Співпраця допомогла сформувати стратегічний фокус та цілі компанії
Лідер в області проєктування, виробництва та постачання алюмінієвих профілів «Алюпро» залучив експертів Strategic, щоб забезпечити конкурентоспроможність і знайти нові важелі у розвитку компанії. Про це повідомляється на сайті Strategic.
Зазначається, що співпраця допомогла сформувати стратегічний фокус й цілі компанії, цільову операційну модель бізнес-процесів, вивести gaps та підходи/інструменти їх закриття. Водночас вдалося посилити команду та позиції компанії в контексті глобальної кризи.
Серед головних знайдених рішень для розвитку компанії:
Вплив на продаж
- Визначили стратегічний фокус.
- Спрофільовано цільового клієнта, з визначенням ціннісної пропозиції/ «каналів» продажу, з адаптацією на поточний контекст, але з довгостроковою перспективою.
- Чітко структурували модель продажу під кожен тип клієнта згідно зі стратегічним фокусом. Реструктурували відділ продажу.
- Знайшли модель організації робіт в актуалізації асортименту для пропозиції на ринку.
Вплив на маржу
- Повністю переглянуто поточний асортимент продукції по кожному каналу. З оцінкою доцільності займатися ним в Україні: ринкового потенціалу та економіки по всьому ланцюжку поставок і виробничих переділів власними/аутсорсинговими силами.
Вплив на витрати
- Перебудована модель виробництва, що підвищило клієнтоорієнтованість, гнучкість, знизило потребу в інвестиціях в capex, оптимізувало витрати, скоротило тимчасовий виробничий цикл.
- Перепроєктували логістичний процес зі скороченням тимчасового циклу у 2 рази.
- Зміни, змодельовані в бізнес-процесах, стали базою для технічного завдання щодо впровадження: 1С (у частині управління ланцюгами поставок).
- Змінили модель виробництва пресового інструменту, що істотно впливає на якість й продуктивність виробничого процесу, готових виробів.
- Знайшли джерела зниження накладних витрат (через процеси).
Вплив на створення/виведення нових продуктів на ринок
- Детально спроєктували цільові моделі наскрізних бізнес-процесів з виведення нового продукту: знайшли рішення, що скорочують час протікання процесу.
Вплив на керованість і стійкість бізнесу
- Через побудову цільової моделі бізнес-процесів змінили модель взаємодії всередині структури: від ідеї продукту, надходження замовлення, виробництва та управління стосунками з клієнтами.
- Вивели KPIs як систему координат для всієї системи та сформували всю документальну частину для впровадження з планом впровадження змін.
- Переформатували команду, з ким уже можна ефективно працювати. Через модель компетенцій і плани розвитку заклали основу для управління потенціалом компанії.
Раніше Strategiс провели стратегічну діагностику ритейлера «Файно Маркет»та проаналізували стан компанії у порівнянні з попередніми роками та іншими провайдерами.