facebook.com
mind
Starbucks збирається найняти на роботу 25 тисяч ветеранів

Starbucks збирається найняти на роботу 25 тисяч ветеранів

Керівництво компанії відреагувало на незадоволення преси через обіцянку приймати на роботу біженців

Starbucks збирається найняти на роботу 25 тисяч ветеранів
фото Starbucks

Директор американської мережі кав’ярень Starbucks Говард Шульц оголосив про те, що має в планах взяти на роботу 25 тисяч військових ветеранів до 2025 року, передає видання Fortune.

Starbucks також обіцяє відкрити ще 100 своїх магазинів по всій території США, які будуть призначені для військових громад. (Вже є 32 магазини, розташовані поблизу великих військових баз.) До 2020 року мережа також планує найняти 100 тисяч молодих співробітників, які не навчаються в школі або безробітні.

Обіцянки Шультца найняти більше ветеранів з’явилися внаслідок скандалу, який розгорівся в пресі, коли на попередніх зборах у січні CEO компанії оголосив, що збирається створити 10 тисяч робочих місць для біженців. Таким чином він висловив свою незгоду з міграційним указом Трампа, яким накладалася заборона на в’їзд у країну біженців із кількох мусульманських країн.

Однак преса відреагувала різко, наголошуючи на тому, що в країні є десятки тисяч безробітних ветеранів, які, присвятивши своє життя служінню батьківщині, після звільнення в запас не можуть знайти роботу. Так само в США є проблема із працевлаштуванням для молоді.

Багато критиків, однак, не знають, що Starbucks провадить програму прийому на роботу ветеранів, починаючи з 2013 року, пише видання.

У компанії зазначають, що скандал ніяк не позначився на іміджі бренду, і продажі в мережі кав’ярень у США і далі зростають.

Говард Шульц востаннє провів збори як генеральний директор компанії. У понеділок 3-го квітня він звільняє цю посаду для головного операційного директора Кевіна Джонсона. Однак Шульц залишиться з кавовою компанією, щоб допомогти здійснювати нагляд за проектуванням і розробкою роздрібної торгівлі класу преміум.

Нагадаємо, під час новорічних свят Starbucks використовувала на своїх чашках дизайн у стилі петриківського розпису, розроблений українкою.