facebook.com
mind
Без «Карткового будинку» сервісу Netflix не вдається завойовувати глядачів

Без «Карткового будинку» сервісу Netflix не вдається завойовувати глядачів

Компанія з нетерпінням чекає повернення серіалу в наступному кварталі

Без «Карткового будинку» сервісу Netflix не вдається завойовувати глядачів
кадр із House of cards

Найбільший у світі сервіс потокового відео Netflix, постачальник фільмів та серіалів, збільшив кількість підписників на 5 млн за останні 3 місяці, але не виправдав очікувань інвесторів щодо зростання. Про це повідомляє The Independent.

Кількість підписників у І кварталі склала 4,95 млн користувачів, однак сама компанія очікувала показника в 5,2 млн, а прогноз Уолл-стріт був 5,3 млн. Якщо порівняти з І кварталом минулого року, то в січні-березні 2016 року приріст становив 6,7 млн осіб.

Керівництво Netflix вважає, що багато потенційних клієнтів вирішили скористатися новорічними пропозиціями, що і пояснює хороші результати попередніх трьох місяців і слабкі результати цього кварталу.

Повідомляється, що в 2017 році компанія витратить понад $1 млрд на просування власних телесеріалів, включаючи «Картковий будинок», «Корона» та «Помаранчевий ─ хіт сезону».

Гігант потокового відео запевняє, що показники першого кварталу не виправдали сподівань ще й тому, що серед продукції не було «Карткового будинку» або серіалу в такому ж стилі.

«Не було чим притягувати глядачів і утримувати вже наявних користувачів», ─ зазначають в компанії. З іншого боку відсутність витрат на великобюджетні проекти дозволила збільшити чистий прибуток компанії за цей час ─ прибуток у розрахунку на акцію в I кварталі склав 40% при виторгу $2,64 млрд.

У наступному кварталі, з поверненням «Карткового будинку» і ще трьох головних серіалів за графіком випуску прибуток зменшиться, в той час як кількість користувачів збільшиться, заявляє Netflix.

На кінець березня 2017 року компанія налічувала 98,75 млн підписників, що на 17 млн більше порівняно з березнем 2016 року.

До кінця цього півріччя Netflix розраховує подолати знакову позначку в 100 млн користувачів: передбачається, що кількість абонентів і в США, і загалом у світі збільшиться на 3,2 млн осіб, і в результаті аудиторія сервісу складе 102 млн людей.

У II кварталі Netflix розраховує зберегти сукупний виторг на рівні $2,64 млрд.

Нагадаємо, з січня 2016 року Netflix почав працювати і в Україні. Українські інтернет-користувачі можуть на сайті www.netflix.com  обрати один з трьох тарифних планів вартістю 7,99, 9,99 та 11,99 євро на місяць. Тарифні плани відрізняються якістю відеопотоку (преміум підтримує Ultra HD). Оплатити підписку можна з допомогою банківських карток Visa, Master Card, AmEx або електронної платіжної системи PayPal. Netflix пропонує новим користувачам перший місяць спробувати його послуги безкоштовно.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Viber та Telegram