Без «Карткового будинку» сервісу Netflix не вдається завойовувати глядачів
Компанія з нетерпінням чекає повернення серіалу в наступному кварталі

Найбільший у світі сервіс потокового відео Netflix, постачальник фільмів та серіалів, збільшив кількість підписників на 5 млн за останні 3 місяці, але не виправдав очікувань інвесторів щодо зростання. Про це повідомляє The Independent.
Кількість підписників у І кварталі склала 4,95 млн користувачів, однак сама компанія очікувала показника в 5,2 млн, а прогноз Уолл-стріт був 5,3 млн. Якщо порівняти з І кварталом минулого року, то в січні-березні 2016 року приріст становив 6,7 млн осіб.
Керівництво Netflix вважає, що багато потенційних клієнтів вирішили скористатися новорічними пропозиціями, що і пояснює хороші результати попередніх трьох місяців і слабкі результати цього кварталу.
Повідомляється, що в 2017 році компанія витратить понад $1 млрд на просування власних телесеріалів, включаючи «Картковий будинок», «Корона» та «Помаранчевий ─ хіт сезону».
Гігант потокового відео запевняє, що показники першого кварталу не виправдали сподівань ще й тому, що серед продукції не було «Карткового будинку» або серіалу в такому ж стилі.
«Не було чим притягувати глядачів і утримувати вже наявних користувачів», ─ зазначають в компанії. З іншого боку відсутність витрат на великобюджетні проекти дозволила збільшити чистий прибуток компанії за цей час ─ прибуток у розрахунку на акцію в I кварталі склав 40% при виторгу $2,64 млрд.
У наступному кварталі, з поверненням «Карткового будинку» і ще трьох головних серіалів за графіком випуску прибуток зменшиться, в той час як кількість користувачів збільшиться, заявляє Netflix.
На кінець березня 2017 року компанія налічувала 98,75 млн підписників, що на 17 млн більше порівняно з березнем 2016 року.
До кінця цього півріччя Netflix розраховує подолати знакову позначку в 100 млн користувачів: передбачається, що кількість абонентів і в США, і загалом у світі збільшиться на 3,2 млн осіб, і в результаті аудиторія сервісу складе 102 млн людей.
У II кварталі Netflix розраховує зберегти сукупний виторг на рівні $2,64 млрд.
Нагадаємо, з січня 2016 року Netflix почав працювати і в Україні. Українські інтернет-користувачі можуть на сайті www.netflix.com обрати один з трьох тарифних планів вартістю 7,99, 9,99 та 11,99 євро на місяць. Тарифні плани відрізняються якістю відеопотоку (преміум підтримує Ultra HD). Оплатити підписку можна з допомогою банківських карток Visa, Master Card, AmEx або електронної платіжної системи PayPal. Netflix пропонує новим користувачам перший місяць спробувати його послуги безкоштовно.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].