Adidas вибачилася за невдалий рекламний меседж
Слова «вижити у Бостонському марафоні» викликали асоціації з терактом

Спортивна фірма «Adidas», офіційний спонсор Бостонського марафону, піддалася гострій критиці в соцмережах після того, як розіслала всім учасникам свій рекламний е-мейл: «Вітаємо! Ви вижили в Бостонському марафоні».
Про ситуацію розповідає BBC.
Чотири роки тому, в квітні 2013 року, під час Бостонського Марафону троє людей загинуло і 260 отримали поранення внаслідок вибуху бомби біля фінішної прямої.
Гігант виробництва спорттоварів визнав, що вибір слів був «несвідомим», і сказав, що «неймовірно шкодує» про відправлення цього меседжа.
Щонайменше двоє людей, які вижили в теракті 4-річної давнини, брали участь у цьогорічному змаганні.
У заяві з вибаченням Adidas наголосила, що ці щорічні перегони «є однією з найбільш надихаючих спортивних подій у світі» і постійним нагадуванням «про надійність і міцність бігової спільноти».
Заходи безпеки цього року були на найвищому рівні: всю ділянку з біговими доріжками було перевірено поліцією зі службовими собаками, по всій довжині треку були розміщені озброєні правоохоронці.
Нагадаємо, у 2015 році чеченця Джохара Царнаєва було визнано винним у причетності до атак і засуджено до смертної кари. Царнаєв і його старший брат, Тамерлан, розмістили бомбу недалеко від фінішної лінії. Старшого брата було убито в перестрілці з поліцією.
19-річний Джохар утік, але його схопили наступного дня ─ він переховувався в човні на задньому дворі приватного будинку неподалік.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].