Adidas вибачилася за невдалий рекламний меседж

Adidas вибачилася за невдалий рекламний меседж

Слова «вижити у Бостонському марафоні» викликали асоціації з терактом

Adidas вибачилася за невдалий рекламний меседж
фото NewRunners

Спортивна фірма «Adidas», офіційний спонсор Бостонського марафону, піддалася гострій критиці в соцмережах після того, як розіслала всім учасникам свій рекламний е-мейл: «Вітаємо! Ви вижили в Бостонському марафоні».

Про ситуацію розповідає BBC.

Чотири роки тому, в квітні 2013 року, під час Бостонського Марафону троє людей загинуло і 260 отримали поранення внаслідок вибуху бомби біля фінішної прямої.

Гігант виробництва спорттоварів визнав, що вибір слів був «несвідомим», і сказав, що «неймовірно шкодує» про відправлення цього меседжа.

Щонайменше двоє людей, які вижили в теракті 4-річної давнини, брали участь у цьогорічному змаганні.

У заяві з вибаченням Adidas наголосила, що ці щорічні перегони «є однією з найбільш надихаючих спортивних подій у світі» і постійним нагадуванням «про надійність і міцність бігової спільноти».

Заходи безпеки цього року були на найвищому рівні: всю ділянку з біговими доріжками було перевірено поліцією зі службовими собаками, по всій довжині треку були розміщені озброєні правоохоронці.

Нагадаємо, у 2015 році чеченця Джохара Царнаєва було визнано винним у причетності до атак і засуджено до смертної кари. Царнаєв і його старший брат, Тамерлан, розмістили бомбу недалеко від фінішної лінії. Старшого брата було убито в перестрілці з поліцією.

19-річний Джохар утік, але його схопили наступного дня ─ він переховувався в човні на задньому дворі приватного будинку неподалік.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло