Обсяг онлайн-продажів на ринку предметів мистецтва у 2016 році склав $3,75 млрд
Колекціонери поки що не купують через інтернет занадто дорогі речі
Минулого року обсяг онлайн-продажів предметів мистецтва виріс на 15%, до $3,75 млрд. Про це йдеться у звіті компанії Hiscox.
На загальному ринку мистецтв у 2016-му частка онлайн-продажів зросла на 1% – з 7,4 до 8,4%.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Через свої онлайн-магазини найбільші аукціонні будинки світу Sotheby's, Christie's і Heritage Auction продали творів мистецтва на загальну суму $720 млн. Christie's зафіксував зростання продажів через інтернет на 84%.
Заразом колекціонери переважно не купують через інтернет твори мистецтва, що є дорожчими за $5000. Особливо цінні предмети вони все ще купують через традиційні канали продажу.
За оцінками експертів, через чотири роки продажі картин, скульптур та інших творів через інтернет-магазини можуть досягти $9,14 млрд.
Цікаво, що подібне зростання онлайн-продажів на ринку мистецтва минулого року відбулося на фоні загального спаду продажів на даному ринку. Так, обсяг прибутку на ринку мистецтва у 2016 році впав на 11% і склав $56,6 млрд, говориться у спільному дослідженні банку UBS и компанії Art Economics.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.