Обсяг онлайн-продажів на ринку предметів мистецтва у 2016 році склав $3,75 млрд
Колекціонери поки що не купують через інтернет занадто дорогі речі
Минулого року обсяг онлайн-продажів предметів мистецтва виріс на 15%, до $3,75 млрд. Про це йдеться у звіті компанії Hiscox.
На загальному ринку мистецтв у 2016-му частка онлайн-продажів зросла на 1% – з 7,4 до 8,4%.
Через свої онлайн-магазини найбільші аукціонні будинки світу Sotheby's, Christie's і Heritage Auction продали творів мистецтва на загальну суму $720 млн. Christie's зафіксував зростання продажів через інтернет на 84%.
Заразом колекціонери переважно не купують через інтернет твори мистецтва, що є дорожчими за $5000. Особливо цінні предмети вони все ще купують через традиційні канали продажу.
За оцінками експертів, через чотири роки продажі картин, скульптур та інших творів через інтернет-магазини можуть досягти $9,14 млрд.
Цікаво, що подібне зростання онлайн-продажів на ринку мистецтва минулого року відбулося на фоні загального спаду продажів на даному ринку. Так, обсяг прибутку на ринку мистецтва у 2016 році впав на 11% і склав $56,6 млрд, говориться у спільному дослідженні банку UBS и компанії Art Economics.