Apple заборонила використовувати грушу в логотипі
У компанії Apple вважають, що надкушена груша на логотипі компанії Pear Technologies порушує їх права

Корпорація Apple звернулася в Європейське відомство з інтелектуальної власності (EUIPO) через використання компанією Pear Technologies логотипу з силуетом надкушеної груші. Про це повідомляє The Register.
Претензія полягала в тому, що яблуко і груша на логотипах дуже схожі: обидві «гладкі і округлі» і являють собою «абстрактну стилізацію», а значить, компанія, яка намагається зареєструвати такий символ другою, порушує права першої компанії.
У EUIPO визнали доводи Apple переконливими і заборонили Pear Technologies використовувати грушу в якості логотипу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].