Apple купує Lattice Data, яка спеціалізується на «темних» даних
Техногігант хоче здійснити прорив у створенні штучного інтелекту
В міру того, як великі технічні компанії готуються до прориву в машинному навчанні та штучному інтелекті, Apple купила компанію, щоб розширити свої можливості в цій області.
Зокрема, Apple обрала Lattice Data – компанію, яка застосовує механізм логічного висновку з підтримкою штучного інтелекту для перетворення неструктурованих «темних» даних у структуровану (і більш) корисну інформацію. За даними порталу TechCrunch, покупка обійшлась у $200 млн і відбулася кілька тижнів тому. Представники Apple підтвердили інформацію:
«Apple час від час купує невеликі технологічні компанії. Зазвичай ми не обговорюємо наші цілі та плани».
Компанія Lattice Data була заснована у 2015 році професором зі Стенфордського університету Крістофером Ре в процесі комерсалізації системи DeepDive, щоб «отримати вигоду із темних даних».
Що ж таке «темні» дані? Наш цифровий світ продукує дані неймовірними темпами: в 2013 році було 4,4 зетабайт даних, а до 2020 цифра зросте до 44 зетабайт. За оцінками IBM, 90% даних, які існують сьогодні, було вироблено за останні два роки. Але 70%-80% цих даних неструктуровані – це і є «темними» даними, які непридатні для використання, аналітики та обробки. Lattice використовує машинне навчання, щоб їх упорядковувати і робити зручнішими.
Застосовувати систему можна у найрізноманітніших сферах: у розкритті кримінальних справ, таких як, наприклад, торгівля людьми, медичних і палеонтологічних дослідженнях, у створенні залізничних систем штучного інтелекту, тощо.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].