METRO наростив в Україні продажі в сегменті HoReCa на 50%
Найбільшими клієнтами METRO є п'ятизіркові готелі і великі ресторанні мережі
Компанія «METRO C&C Україна», яка входить в німецький концерн Metro Group, з моменту запуску служби доставки НoReCa збільшила продажі продукції в цьому сегменті на 50% порівняно з 2016 роком.
«Наш приріст склав приблизно 50% проти минулого року. Велике зростання в кількості клієнтів і продажах», – повідомила агентству «Інтерфакс-Україна» директор служби доставки «METRO C&C Україна» Галина Джандан. Дані наведені за період з листопада 2016 року до квітня 2017 року порівняно з аналогічним періодом 2016 року.
«Ми намагалися залучити максимальну кількість клієнтів і зараз через доставку обслуговуємо близько 2500 торгових точок. Це приблизно 25% від усієї HoReCa в цих містах. Проаналізувавши ринок, ми дійшли висновку, що 85% HoReCa знаходяться в містах-мілліонниках і в Івано-Франківську. І в принципі ми таргетуємо своїми послугами 65% обсягу ринку», – пояснила Джандан.
За її словами, сьогодні найбільшими клієнтами METRO є п'ятизіркові готелі та великі ресторанні мережі. «Зараз наші зусилля спрямовані на вдосконалення та розширення співробітництва з діючими клієнтами. У частці свого клієнта ми складаємо близько 15%, відповідно, до 50% можна рости», – додала Джандан.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].