Ryanair збільшила чистий прибуток на 6% за рік
Зниження тарифів на перельоти дозволило компанії наростити пасажиропотік
Найбільший у Європі авіаперевізник-дискаунтер – ірландська компанія Ryanair Holdings Plc збільшила чистий прибуток за підсумками 2016 року на 6%, до 1,32 млрд євро, повідомляє Інтерфакс.
Річна виручка Ryanair підвищилася на 2%, до 6,65 млрд євро. Компанія прогнозує, що в поточному фінроці її чистий прибуток продовжить збільшуватися і досягне 1,4–1,45 млрд євро. Цільовий орієнтир авіакомпанії для цього показника становив 1,3–1,35 млрд євро.
Підвищення прибутку буде обумовлено зниженням паливних витрат, яке, як очікується, складе 70 млн євро.
Зниження тарифів на перельоти в середньому на 13% сприяло збільшенню пасажиропотоку Ryanair в минулому фінроці на 13% – до 120 млн осіб. Завантаженість рейсів досягла 94% – це найкращий показник у галузі. Крім цього, Ryanair розраховує збільшити пасажирські перевезення до 130 млн пасажирів цього року.
В авіакомпанії зазначають, що показники бронювання авіаквитків на період до 30 вересня поточного року перевищують рівні того ж періоду минулого року. Ослаблення фунта щодо інших світових валют, як очікується, призведе до зниження тарифів на авіаперевезення в Ryanair цього року на 5–7%.
Незважаючи на низку несприятливих факторів, включаючи теракти в Європі, а також різке ослаблення фунта стерлінгів, минулого фінроку, який завершився 31 березня 2017 року, авіакомпанія повернула понад 1 млрд євро акціонерам за рахунок викупу акцій. З 2008-го показник, який включає викуп акцій і виплати дивідендів, досяг вже 5,4 млрд євро.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].