Рекламний ролик до комп’ютерної гри Everything висунули на здобуття «Оскара»
Everything – «гра, у якій є все і немає абсолютно нічого»

Проморолик до комп’ютерної гри Everything претендуватиме на нагороду Оскар в номінації «найкращий анімований короткометражний фільм». Цю інформацію підтвердив розробник гри, ірландський аніматор і режисер Девід О’Рейлі на своїй сторінці в Twitter.
«Круто: Everything щойно номіновано на нагороду кіноакадеміків, це вперше, коли на здобуття нагороди претендує ігровий/інтерактивний проект», – написав він у повідомленні.
Cool: Everything just qualified for an Academy Award, making it the first time this has happened to a game/interactive project pic.twitter.com/5SQVD9s960
– David OReilly (@davidoreilly) 7 червня 2017 р.
Як зазначає портал IGN, рекламний трейлер триває 11 хвилин та показує, як різні форми живих організмів пов’язані між собою. До візуального ряду автори додали міркування відомого британського філософа Алана Уоттса. Сам ролик показує все розмаїття життя, якого можна досягнути в цій грі.
Журі кіноакадемії у своїй заяві постановило, що відео має «сильну філософську й поетичну тематику».
«Ролик несе високу освітню функцію, в тому числі важливу політичну заяву, яка змушує нас забути про наші его й отримати новий погляд на світ», – стверджують кіноакадеміки.
Симулятор Everything – це естетська медитативна гра, в якій немає певного сюжету і кінцевої мети.
У ній грати можна буквально всім – бактерія, камінь, птах або планета, а головна ідея гра – пізнання всесвіту як єдиного організму.
«Як і великі організми у Всесвіті, так і найменші невидимі створіння – всі пов’язані між собою в одне велике ціле», – оповідає диктор.
Everything часто називають грою, в якій є все і немає абсолютно нічого. Як такої мети у гри немає, але практично кожен мешканець готовий видати гравцеві міні-завдання. Наприклад, дерево стоїть у тіні, і йому не вистачає сонця. Самотня тварина хоче об’єднатися зі своєю зграєю, птахам потрібно летіти в теплі краї. А будинок хоче знаходитися не на околиці в лісі, а в котеджному містечку. Для таких завдань гравці можуть робити все, що завгодно. У цій грі можна взаємодіяти з усім: пов’язувати об’єкти один з одним, змінювати їхню форму і призначення.
Цей проморолик раніше вже виграв нагороду за найкращу анімацію на фестивалі короткометражок у Відні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].