Diageo придбає за $1 млрд бренд текіли Джорджа Клуні Casamigos
Diageo поповнить свою лінійку, що включає Johnnie Walker, Baileys, Guiness, Smirnoff та інші, новим елітним алкогольним напоєм

Британська компанія Diageo, найбільший у світі виробник алкогольних елітних напоїв, погодилась придбати торгову марку високоякісної текіли, бренд Джорджа Клуні Casamigos. Угода оцінюється у приблизно $1 млрд. Про це повідомляє Reuters.
Diageo повідомила в середу, що спочатку заплатить $700 млн, а решту $300 млн – протягом наступних 10 років.
Нова хвиля елітної текіли допомогла змінити загальне уявлення про цей напій як алкоголь для молоді на вечірках. Її продажі зросли на 5,2% у всьому світі минулого року, що дозволило їй випередити індустрію міцних алкогольних напоїв, яка сягнула зростання лише на 0,3%.
Бренд Casamigos, який означає «дім друзів», було засновано у 2013 році Клуні та його друзями – чоловіком Сінді Кроуфорд і підприємцем Рендом Гербертом та забудовником Майком Мелдманом. Вони і після продажу продовжать просувати бренд.
За 2016 рік бренд спромігся продати 120 000 пляшок текіли в США, а до кінця цього року очікуються збільшення кількості до 170 000. Diageo переконана, що поширення бренда в Європі стане джерелом майбутнього росту.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].