«Ефект доміно»: якщо Nestle продасть частку в L'Oreal, та буде змушена продати акції Sanofi

«Ефект доміно»: якщо Nestle продасть частку в L'Oreal, та буде змушена продати акції Sanofi

До такого рішення компанію Nestle підштовхує інвестор-активіст

Інвестор-активіст Ден Лоеб тисне на компанію Nestle, щоб та продала свою частку в L`Oreal, що в свою чергу може привести до відновлення уваги до іншої давньої інвестиції – L`Oreal має частку у 10,4 млрд євро у французькій фармацевтичній компанії Sanofi. Про це повідомляє Bloomberg.

L`Orel володіє близько 9,4% акцій Sanofi, і роками озвучувались спекуляції, що паризька компанія продасть пакет акцій для того, щоб заплатити за викуп у компанії Nestle своїх же акцій.

Акції фармацевтичної компанії повернулись до рівня 13% на рік за останні 5 років, включаючи дивіденди, хоча акції впали приблизно на 12%  у порівнянні з найвищою відміткою у 100,65 євро, встановленою у 2015 році.

У випадку якщо продажі компаній Nestle та L`Oreal відбудуться, це стане свідченням зростаючої ролі інвесторів-активістів у Європі: найбільші компанії регіону можуть піддатись тиску ринку і відмінити рішення, що були прийняти десятиліття тому, з політичних або стратегічних причин.

 Прес-секретар паризької L`Oreal відмовилась від коментарів у понеділок щодо питання потенційного продажу і можливості того, що L`oreal втратить свій холдинг Sanofi. Представник найбільшого фармвиробника Франції також відмовився від коментарів.

Аналітики та інвестори декілька років підштовхували Nestle продати акції L`Oreal, оскільки, на їх думку, вони не знаходять жодного стратегічного або фінансового сенсу  у їх утриманні.

У 2014 Nestle зробила перший крок для заспокоєння інвесторів і продала 48,5 млн акцій L`Oreal їй назад. L`Oreal не потрібно було продавати частку в Sanofi для викупу, а генеральний директор компанії повідомив тоді, що вони «дуже щасливі» від того, що мають частку у фармкомпанії.

Third Point, хедж-фонд Лоеба, повідомив ввечері в неділю, що має 3,5 млрд доларів в Nestle і наполягає на його продажу холдингу в L`Oreal, вартістю у 24,4 млрд євро.  

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті