Захворіло у світі
32,569,168
Померло у світі
988,996
Вилікувалось у світі
22,489,844
Захворіло в Україні
195,504
Померло в Україні
3,903
Вилікувалось в Україні
86,873
З початку року Amadeus збільшив виручку на 10%

З початку року Amadeus збільшив виручку на 10%

Цьому сприяв ефект консолідації з Navitaire

За перше півріччя поточного року виручка Amadeus збільшилася на 9,5% і досягла 2 490,7 млн євро, а показник EBITDA (обсяг прибутку до вирахування витрат по виплаті відсотків, податків і нарахованої амортизації) виріс на 10,1% і склав 998,9 млн євро. Скоригований прибуток досяг позначки 574 млн євро, що на 16,1% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

У сегменті дистрибуції сукупний обсяг замовлень авіаквитків виріс на 5,7% і склав 295,2 млн. Кількість зареєстрованих на рейси пасажирів (Passengers Boarded) збільшилася на 19,8% і досягла цифри 753,4 млн осіб.
За півроку компанія підписала 21 контракт про початок або продовження партнерських угод, включаючи договори з такими компаніями як Westjet Airlines і Korean Air.

«На сьогоднішній день угоду про впровадження рішення для продажів додаткових послуг авіакомпаній Amadeus Airline Ancillary Services підписали 130 авіаперевізників, а 101 компанія, включаючи «Міжнародні авіалінії України», повністю впровадила це рішення», – зазначається у прес-релізі компанії.

За статистикою Amadeus, в 2016 році в рейтинг напрямків увійшли: Російська Федерація, Туреччина, Німеччина, Італія, Білорусь, Ізраїль, Австрія, Франція, Польща і США. За ними слідують Іспанія, Голландія, Грузія, Великобританія, Арабські Емірати.

З нових напрямків можна виділити Непал, Лаос, Аргентину і Еквадор.

«Вважаю, що безвізовий режим для українців спричинить за собою зростання туристичного потоку в європейському напрямку на 10-15%, але логічним буде аналізувати його вплив вже за підсумками 3-го кварталу, коли у нас на руках будуть об'єктивні цифри», – зазначив Євген Трофимчук, керівник відділу продажів і маркетингу в «Амадеус Україна».

Amadeus – це система, яка консолідує в собі пропозицію різних авіаперевізників, залізниць і готелів. Саме через таку систему туристичні агентства шукають квитки згідно корисних властивостей (місце призначення, дата, клас і тд).

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті