Bloomberg: касові збори в кінотеатрах США цього літа – найнижчі за 10 років

Bloomberg: касові збори в кінотеатрах США цього літа – найнижчі за 10 років

І причини цього явища зовсім не в якості фільмів чи їх бюджеті

Bloomberg: касові збори в кінотеатрах США цього літа – найнижчі за 10 років
"Диво-жінка"
фото Imdb

Цього літа доходи від прокату фільмів у кінотеатрах США можуть стати найменшими за останні десять років. Про це повідомляє Bloomberg.

Доходи кінотеатрів знизилися на 11% порівняно з минулорічним показником за цей період. Оскільки до кінця літа не планується серйозних блокбастерів, які могли б змінити траєкторію, то за прогнозом BoxOffice Media, продажі квитків впадуть до 15%.

При цьому хороші «достойні» фільми у прокат виходять, як і раніше. Зокрема, цього літа хітами стали геройський екшн «Диво-жінка», комедія «На драйві» (Baby Driver), військова драма «Дюнкерк», чергові франшизи «Спайдермена», «Трансформерів»,  «Нікчемний Я», «Піратів Карибського моря», і навіть «Мумія».

Bloomberg: касові збори в кінотеатрах США цього літа – найнижчі за 10 років
«Дюнкерк»
Imdb

«У нас було одне з найкращих літ з точки зору контенту, – каже Пол Дергарабедян, старший аналітик ComScore Inc, медіа-аналітичної компанії. – Фільми з меншими бюджетами стали дуже прибутковими, також ризиковані нетипові фільми були винагороджені».

Іншими словами, шаблонні, шумні блокбастери з вибухами зазнали поразки.

Аналітики вбачають кілька основних причин зниження відвідуваності кінотеатрів.

Перша – все більше людей надають перевагу «сидіти вдома і дивитися «Гру престолів» по інтернету». Доступність стрімінгових сервісів робить їх все популярнішими – кількість підписників на такі платформи як Netflix зросла в 5 разів за останні 7 років.

Ще одна причина – вплив рейтингу в інтернеті й соцмережах на популярність фільму. Будь-який фільм, навіть найбільш провальний, іще має якісь шанси протягом першого вікенду зібрати свою касу. Потім глядачі пишуть відгуки і ставлять оцінки фільму на сайтах-агрегаторах на зразок Rottentomatoes.com, IMDb или Metacritic – і якщо фільм отримує низьку оцінку, шансів на наступний вікенд зібрати зали у нього немає.

Bloomberg: касові збори в кінотеатрах США цього літа – найнижчі за 10 років
«Мумія»
Imdb

У випадку соцмереж процес ще більше прискорюється – у вечір першої п’ятниці після виходу стрічки в прокат зацікавлена аудиторія з коментарів інших глядачів, які вже подивилися фільм, складає враження – варто чи не варто іти в кіно на вихідних.

«Це важливий урок, який кіностудії мають засвоїти, – каже Шон Роббінс, головний аналітик Boxoffice.com. – Можна запланувати зйомки цілого розгалуження франшиз, але це не значить, що вони принесуть прибуток – варто подивитися, яку оцінку ставлять їм користувачі в інтернеті».

Тим часом Голлівуд важко працює, щоб повернути втрачені позиції: в грудні планується вихід блокбастера «Джуманджі: Ласкаво просимо в джунглі», де в головній ролі знімається Дуейн «Скеля» Джонсон.

Нагадаємо, вчора в прокат вийшов фантастичний екшн Люка Бессона «Валеріан і місто тисячі планет» – неприкрита спроба повторити успіх «Пʼятого елемента».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло