Захворіло у світі
33,978,492
Померло у світі
1,014,291
Вилікувалось у світі
23,644,768
Захворіло в Україні
213,028
Померло в Україні
4,193
Вилікувалось в Україні
94,443
Суд підтвердив право портових операторів на знижку в 30% при доступі до причалу на основі технічної документації

Суд підтвердив право портових операторів на знижку в 30% при доступі до причалу на основі технічної документації

АМПУ наполягала на наданні знижки лише на основі фактичної продуктивності перевантажувальних машин

Суд підтвердив право портових операторів на знижку в 30% при доступі до причалу на основі технічної документації
Фото Pixabay

Вищий господарський суд України встав на сторону портових операторів в суперечці з Адміністрацією морських портів України про право на застосування 30% знижки у розрахунку вартості спецпослуг при доступі до причалів, повідомляє прес-служба юридичної компанії LeGran.TT.

ВГСУ підтвердив, що при визначенні права портових операторів, які перевалюють зернові вантажі машинами з технічною продуктивністю не менше 500 т/год, на застосування понижуючого коефіцієнта 0,7 або знижки 30%, необхідно керуватися технічною продуктивністю перевантажувальних машин, яка вказана виробником у технічній документації.

«Суди попередніх інстанцій, дослідивши положення Наказу Мінінфраструктури України від 18.12.2015 № 541 та здійснивши їх системний аналіз, дійшли обґрунтованого висновку, що при визначенні права кожного окремого портового оператора на застосування коефіцієнта 0,7 ... слід керуватися показником продуктивності перевантажувальних машин, зазначених виробником у технічній документації », – йдеться в постанові ВГСУ.

Суд підтвердив право портових операторів на знижку в 30% при доступі до причалу на основі технічної документації
Фото Pixabay

Суд також підтвердив, що Наказ Мінінфраструктури, який встановлює право портових операторів на знижку і порядок її отримання, є підзаконним регуляторним актом. Саме тому зміна порядку надання знижки можливо тільки через внесення змін до такої НПА відповідно до Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Нагадаємо, понад рік між портовими операторами і АМПУ триває суперечка через різночитання наказу Мінінфраструктури про затвердження тарифів на послуги із забезпечення доступу портового оператора до причалу.

АМПУ, самовільно трактуючи його норми, надавала знижку за перевалку зернових перевантажувальними машинами з продуктивністю навантаження не менше 500 тонн/год лише після підтвердження фактичної, а не технічною продуктивності машин.

Суд підтвердив право портових операторів на знижку в 30% при доступі до причалу на основі технічної документації
Фото Pixabay

Справу супроводжувала юридична компанія LeGran.TT.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті