У YouTube відбирають частину доходів
Завдяки новому сервісу від Facebook понад 2 млрд користувачів зможуть побачити сотні шоу від таких компаній, як: Vox, Buzzfeed, Discovery

У четвер Facebook відкрив новий сервіс Watch і планує, що кожен зможе додати своє шоу для загального перегляду. Таким чином, Facebook може забрати у YpuTube велику аудиторію любителів онлайн відео. Однак мова йде перш за все про прибуток від реклами.
Про це повідомляє Fortune.
Згідно з даними компанії eMarketer, що займається вивченням цифровий комерції, американці витрачають більше 73 хвилин в день на перегляд відео в інтернеті, що на 7% більше, ніж в минулому році. А ось час перегляду телевізора навпаки – зменшилася на 2% в порівнянні з минулим роком – до 244 хвилин в день.
Завдяки Watch, який Facebook почав тестувати ще в перших числах серпня, понад 2 мільярди користувачів зможуть побачити сотні шоу від таких компаній, як Vox, Buzzfeed, Discovery Communications, ABC від Walt Disney, а також спортивні змагання, що проводяться, наприклад Головною Бейсбольної Лігою.
Facebook вважає, що Watch є більш орієнтованим на громаду, ніж конкуренти. Наприклад, він може пропонувати покази на основі інтересів користувача, і друзі можуть поділитися своїми думками, коли вони переглядають відео або беруть участь у групах, присвячених шоу.
Згідно з даними Opinion Software Media © – проекту медіадосліджень інтернет-аудиторії України на замовлення ІнАУ, в липні цього року You Tube значно обійшов Facebook як за охопленням, так і середній частці відвідувань.
Так, You Tube охопив 62% української аудиторії, в той час, як Facebook – всього лише 46%. Середня частка YouTube від відвідувань усіх оцінюваних сайтів склала 48%, а Фейсбуку – тільки 31%. Однак, Facebook відвідали майже на 10% більше інтернет-користувачів, ніж заборонений VKontakte. Варто зазначити, що кількість респондентів, які брали участь в дослідженні – 5000. Оцінювалися сайти з аудиторією не менше 50 панелістів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].