facebook.com
mind
«Укрпошта» витратить 12,1 млн грн на телерекламу

«Укрпошта» витратить 12,1 млн грн на телерекламу

Студія, що займатиметься зйомками, не повинна працювати з «Новою поштою», а також з компаніями, які є конкурентами «Укрпошти» на ринку грошових переказів

«Укрпошта» витратить 12,1 млн грн  на телерекламу

«Укрпошта» оголосила про плани провести телевізійну рекламну кампанію вартістю до 12,1 млн грн.

Про це повідомляє Інтерфакс.

Як говориться в оголошенні про конкурс, заявки на нього приймаються до 11 жовтня цього року, а сам аукціон намічений на 16 листопада. Згідно з конкурсною документацією, рекламна кампанія розрахована на кінець 2017-2018 року.

Основною вимогою до учасників тендера є закупівля на національних каналах для всіх клієнтів не менше 10 000 EqGRP в середньому за 12 місяців за період з 2015 року по першу половину 2017 року. Інша умова – досвід роботи мінімум з двома великими рекламодавцями з об'ємом закупівель від 2000 EqGRP з позитивним відгуком від таких клієнтів.

Крім того учасник тендера не повинен працювати в даний час з основним прямим конкурентом «Укрпошти» – «Новою поштою», а також з компаніями, які є конкурентами «Укрпошти» на ринку грошових переказів – Moneygram, Western Union та інших.

«Укрпошта» входить в сферу управління Міністерства інфраструктури. Надає близько 50 видів послуг в 10 600 відділеннях по всій Україні, а ще близько 1200 перебувають на неконтрольованій Україною території. Штат підприємства налічує 76 000 працівників, з яких 33 000 – листоноші, 13 000 – оператори поштового зв'язку.

«Укрпошта» в січні-червні 2017 року одержала чистий збиток 359,82 млн грн за МСФЗ проти 18,79 млн грн чистого прибутку, а її виручка зросла на 2,4% – до 2 млрд 206,8 млн грн.

Еквівалентний GRP (EqGRP) – при плануванні бюджету або пост-аналізі цінової ефективності рекламної кампанії, використовуючи метод продажів «by GRP», тобто за ціною за пункт рейтингу, необхідно враховувати довжину ролика.

Наприклад, два ролика, різного хронометражу, можуть набрати однакові рейтинги, але кожен з них різну кількість часу провів в ефірі.