Електровантажівки – не межа: швейцарці розробляють 45-тонний електросамоскид
Конструктори обіцяють закінчити розробку монстра в стиснуті терміни

Швейцарський консорціум Ciments Vigier SA працює над найбільшим у світі електромобілем – це буде велетенський самоскид на електротязі. І призначений він буде зовсім не як експонат для торгових ярмарок, а для каторжної роботи в кар’єрі, пише Phys.org.
Самоскид важитиме 45 тонн порожній плюс 65 тонн вантажопідйомності. Він матиме акумуляторну батарея потужністю 700 кВт/г. Це дорівнює восьми автомобілям Tesla Model S. Водієві потрібно піднятися на дев'ять сходинок, щоб дістатися до кабіни, а шини будуть 2 метри в діаметрі.
Однак не всі частини автомобіля нові: кузов узятий від самоскида Komatsu, який розберуть і переоснастять. На місце паливного бака поставлять батареї акумуляторів, які забезпечать вантажівці друге життя – 20 разів на день здійснювати рейси з гірського хребта в долину, точніше, до цементного заводу неподалік від міста Біль. Електромотор з рекуперативною системою гальмування забезпечить додатковий заряд енергії на спуску з гори, яка допоможе порожньому самоскиду піднятися потім угору.
Реалізація цієї ідеї буде коштувати Ciments Vigier SA семизначну суму (в швейцарських франках). Переобладнанням самоскида займуться дві компанії, Kuhn Group і Lithium Storage за підтримки міністерства енергетики Швейцарії. Акумулятор вагою 4,5 тонни, що складається з 1440 осередків з нікелю-марганцю-кобальту, поставить китайська фірма Shenzen Westart. Це найважча батарея, яку коли-небудь ставили на електротранспорт.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].