Електровантажівки – не межа: швейцарці розробляють 45-тонний електросамоскид

Електровантажівки – не межа: швейцарці розробляють 45-тонний електросамоскид

Конструктори обіцяють закінчити розробку монстра в стиснуті терміни

Електровантажівки – не межа: швейцарці розробляють 45-тонний електросамоскид
фото mining.komatsu

Швейцарський консорціум Ciments Vigier SA працює над найбільшим у світі електромобілем – це буде велетенський самоскид на електротязі. І призначений він буде зовсім не як експонат для торгових ярмарок, а для каторжної роботи в кар’єрі, пише Phys.org.

Самоскид важитиме 45 тонн порожній плюс 65 тонн вантажопідйомності. Він матиме акумуляторну батарея потужністю 700 кВт/г. Це дорівнює восьми автомобілям Tesla Model S. Водієві потрібно піднятися на дев'ять сходинок, щоб дістатися до кабіни, а шини будуть 2 метри в діаметрі.

Однак не всі частини автомобіля нові: кузов узятий від самоскида Komatsu, який розберуть і переоснастять. На місце паливного бака поставлять батареї акумуляторів, які забезпечать вантажівці друге життя – 20 разів на день здійснювати рейси з гірського хребта в долину, точніше, до цементного заводу неподалік від міста Біль. Електромотор з рекуперативною системою гальмування забезпечить додатковий заряд енергії на спуску з гори, яка допоможе порожньому самоскиду піднятися потім угору.

Реалізація цієї ідеї буде коштувати Ciments Vigier SA семизначну суму (в швейцарських франках). Переобладнанням самоскида займуться дві компанії, Kuhn Group і Lithium Storage за підтримки міністерства енергетики Швейцарії. Акумулятор вагою 4,5 тонни, що складається з 1440 осередків з нікелю-марганцю-кобальту, поставить китайська фірма Shenzen Westart. Це найважча батарея, яку коли-небудь ставили на електротранспорт.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло