Microsoft витіснив Coca-Cola із трійки найдорожчих брендів світу
Американські технологічні компанії міцно закріпилися в трійці лідерів

У новому рейтингу найдорожчих брендів світу за версією рейтингового агентства Interbrand на третє місце за останній рік піднялася компанія Microsoft, витіснивши з першої трійки Coca-Cola.
Цікаво, що Coca-Cola з 2000 по 2012 рік незмінно займала перше місце в цьому рейтингу, але останнім часом здає позиції. За останній рік вартість її бренду впала на 5%.

На другому місці, як і минулого року, знову опинилася корпорація Google. А перше місце так само впевнено посідає Apple – американська технокомпанія на першому місці вже 5 років поспіль. Таким чином, всі компанії, які увійшли в першу трійку – це американські технологічні гіганти.
Вартість бренду Apple виросла на 3% – до $184,15 млрд. Бренд Google подорожчав на 6% – до $141,7 млрд. Бренд Microsoft став дорожчим на 10%, його вартість склала $79,99 млн.

Серйозний прорив у просуванні бренду здійснила компанія Amazon, яка додала +29% за останній рік. Якщо три роки тому, в 2014 році вартість бренду складала 29,4 млрд, то до 2017 вона підвищилася більш як у двічі і зараз становить 64,7 млрд. Компанія займає 5-те місце в рейтингу.
В першу десятку вперше потрапила соцмережа Facebook, вартість її бренду піднялася на 48% – до $48,18 млн, компанія посіла восьме місце. Також в десятку увійшли Amazon, Samsung, Toyota, Mercedes-Benz та IBM.
Також ми повідомляли, що NetBase, світовий лідер у галузі корпоративної соціальної аналітики, випустив третій щорічний звіт Most loved brands of 2017 – ТОП-100 найулюбленіших світових брендів. Цей рейтинг очолила соцмережа Facebook.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].