До 2030 року всі нафтові компанії збанкрутують – експерт

До 2030 року всі нафтові компанії збанкрутують – експерт

Поетапний прогноз того, як електромобілі завоюють світ – і це станеться значно швидше, ніж думали раніше

До 2030 року всі нафтові компанії збанкрутують – експерт
фото pixabay.com

Головний редактор видання Clean Technica Захарі Шахан поділився прогнозом, як у найближчі 13 років розвиватиметься транспортна галузь. Цей прогноз дуже оптимістичний для виробників електромобілів і песимістичний – для нафтових компаній, повідомляє HighTech.

2017 рік

На ринку починають з'являтися перші електромобілі за доступними цінами з пристойною дальністю пробігу: Tesla Model 3, Renault Zoe, Chevy Bolt. Ці та інші моделі підігрівають інтерес і продажі в США, Європі та Китаї. Збільшується мережа станцій зарядки, які все частіше інтегруються в інфраструктуру торгових і розважальних центрів. Великі корпорації оголошують про свої майбутні плани перейти на електродвигуни.

До 2030 року всі нафтові компанії збанкрутують – експерт
pixabay.com

2018 рік

Ідея електричного транспорту проникає в свідомість пересічного споживача. Продажі моделей Tesla і Nissan LEAF збільшуються, а дизельних і бензинових автомобілів – падають (чималу роль в цьому зіграють заборони на дизельний транспорт, введені в багатьох європейських країнах). Мережа станцій Tesla Supercharger об'єднує практично всі великі міста США і Європи. Анонсується Tesla Model Y.

2019 рік

Частка електрокарів на ринках Нідерландів, Франції, Німеччини та Великобританії досягає 10%. І в Європі, і в США починає електрифікуватися ринок доставки вантажів.

У Неваді закінчується будівництво Tesla Gigafactory, ще одну фабрику будують в одному зі штатів або за кордоном. З'являються перші Model Y, Tesla нарощує виробництво електричних фур.

2020 рік

Через зниження попиту нафтові компанії зазнають збитків, те ж саме стосується і автовиробників, зволікати з переходом на електромотори. Ford і GM близькі до банкрутства. Інвестори вкладають великі кошти в фабрики акумуляторів. Частка важких електровантажівок на ринках Європи і США досягає 10-20%, електробусів – більше 70%.

2021 рік

Найбільші нафтові компанії оголошують про своє банкрутство. Частка продажів гібридів у США і Європі сягає 20 – 25%. Ціни на літій-іонні батареї значно знижуються.

До 2030 року всі нафтові компанії збанкрутують – експерт
Фото volvocars.com

2022 рік

Більшість споживачів усвідомлює переваги гібридного транспорту, а найбільш передові вже пересідають на повністю електричний.

Майже всі нові моделі вже конструюються повністю електричними.

2023 рік

У великих містах починає розвиватися автономний транспорт, але поки що тільки у вигляді роботаксі. Частка гібридів серед нових автомобілів досягає 23 – 50% в Європі і США, в Китаї – 50 – 70%. Традиційні заправки і автомайстерні поступово закриваються.

2024 – 2030 роки

За ці п'ять років завершується фаза переходу на електротранспорт і розвиток інфраструктури. Для більшості стає простіше, зручніше і дешевше користуватися таксі-безпілотником, ніж купувати власну машину. Китайські бренди проникають на ринки США і Європи. У містах стає набагато чистіше і тихіше.

Усвідомлюють неминучість переходу на електротранспорт і країни-експортери нафти.

Нафтові компанії давно впали в ціні, пережили або переживають реструктуризацію і стикаються з судовими процесами по всьому світу за їх роль у спотворенні наукових знань про глобальне потепління і зміну клімату.

Згідно з оновленим звітом ОПЕК, до 2040 року на дорогах по всьому світу курсуватиме 266 млн електромобілів, а їх частка складе 12% всього автомобільного ринку.

Більш деталізований аналіз, як поводиться нафтова галузь перед обличчям неминучих змін, читайте в матералі Mind «Повстання електромашин: чи загрожує світовій нафтовій промисловості розвиток електромобілів?»

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло