Adobe впроваджує свою платформу штучного інтелекту в банківську галузь
Adobe Sensei підвищить здатність банків адаптувати ряд їх функцій та продуктів для клієнтів

Adobe дозволить банкам використовувати свою платформу штучного інтелекту та технологію машинного навчання для здійснення маркетингової аналітики та автоматичної персоналізації для клієнтів. Про це повідомляє CNBC.
Минулого року програмний гігант вперше представив свою платформу Adobe Sensei, яка тепер використовуватиметься у всьому асортименті.
Adobe заявила, що банки зможуть використовувати Sensei, щоб допомогти виявити тенденції в даних та адаптувати певні продукти для клієнтів.
«ШІ та машинне навчання зможуть допомогти банкам побачити в їх даних те, чого не можна виявити людині вручну, – заявив Крістофер Янг, директор стратегії індустрії фінансових послуг в Adobe.
Янг сказав, що Sensei буде використовувати «визначення аномалій» для пошуку проблем продуктивності банку. Крім того, платформа буде використовуватись для персоналізації порядку показу товарів та послуг на веб-сайті банку у відповідності з інтересами окремих користувачів.
Клієнтами компанії вже стали американські гіганти Citi U.S. Bank, європейські HSBC, BNP Paribas, Barclays, Royal Bank of Scotland та UBS.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].