Китай у «Чорну п’ятницю» збирається побити світовий рекорд за кількістю замовлених товарів
«11.11» стане унікальним явищем у світі комерції завдяки продуманій системі поставок і зручному способу оплати

У п’ятницю 11 листопада Китай побʼє світовий рекорд за кількістю експрес-доставок придбаних товарів – кількість таких доставок може перевищити 1 мільярд. Це випливає зі спільної доповіді компанії з маркетингових досліджень Nilson і дослідницького інституту Alibaba, передає інформагентство «Женьмінь Жибао».
«Чорна п'ятниця» в Китаї, яка цього року припадає на 11 листопада, вважається днем знижок на товари на китайських онлайн-платформах.
У 2016 році в цей день кількість онлайн-покупок на платформі Alibaba побила світовий рекорд і досягла суми в 120,7 млрд юанів ($18,3 млрд). Масштаб продажів поширився на 235 країн і регіонів світу.
За наявними даними, з 2012 по 2016 роки кількість онлайн-покупців в Китаї з 242 млн збільшилася до 467 млн. Обсяг електронної торгівлі з 8.1 трлн юанів ($1,2 трлн) збільшився до 26.1 трлн юанів ($4 трлн), а щорічне зростання склаkj 34%.
Робочі місця, які створила електронна комерція, збільшилися вдвічі – з 15 млн до 37 млн.
Виконавчий голова Федерації національного інтернет-збуту Австралії Пол Грінберг зазначив, що на Заході є подібні акції розпродажів, але китайська «11.11» відрізняється новою моделлю бізнесу, продуманим ланцюжком поставок, логістичним планом і безпечним і зручним способом платежу.
Нагадаємо, акції онлайн-платформи Alibaba цього року виросли на більш ніж 90%, зараз компанія оцінюється у $420 млрд. За показниками компанія наздоганяє Amazon, для якої рік теж видався не поганим. Зараз компанія оцінюється у $465 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].